plym Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Du viser tendenser... du fikk 51 av totalt 101 poeng Du kan til tider vise ganske datanerdete oppførsel, og mange vil nok ta deg for å være én. Men å kalle deg en sjefsnerd vil være å ta alt for hardt i. Vi velger å kalle deg aspirantnerd Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Ut av skapet! du fikk 73 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. Hahahahha konge!! passa jo perfekt!! 8) Lenke til kommentar
Zonda Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg fikk kun 32 av 101 poeng, datanormal. Kanskje like greit da jeg ikke oppfatter datanerd som rosende Lenke til kommentar
Goof Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hmmm, ble vist bare aspirant nerd med 61... Lenke til kommentar
-Hansi- Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg har 30 av 101 poeng "Du er verken spesielt eksentrisk eller viser andre datanerdete tegn. Du ser på PCen som et nødvendig onde, intet mer. Du kan trygt kalle deg selv datanormal." Lenke til kommentar
quack Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Normalisten 37 poeng. Er glad for ikke å være noen supernerd, jeg.. Lenke til kommentar
grendel Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Ut av skapet! du fikk 72 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 81 av 101 jeg. Og ja, jeg var ærlig Lenke til kommentar
drbass Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Mange nerder her, tror vi med trygghet kan kalle dette for et nerde forum Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Normalisten du fikk 37 av totalt 101 poeng Du er verken spesielt eksentrisk eller viser andre datanerdete tegn. Du ser på PCen som et nødvendig onde, intet mer. Du kan trygt kalle deg selv datanormal. Jaja var da ikke så verst det da Lenke til kommentar
Yahte Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hmmz.. fikk 62 Pt.. hvis du har lest over trenger jeg nok ikke si at jeg ble kåret til aspirantnerd Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Normalisten du fikk 40 av totalt 101 poeng Jau jau.. gulle godt førnøyd.. Å hvordan min kontorpult ser ut er jo definitivt nr 2, men har ikke alle det sånn ? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 jeg tror folk flest ser ``nerder`` som noe negativt. Jeg fikk selv 38 poeng og det er jeg glad for. Jeg ville ikke likt at folk kalte med nerd. Da ville jeg rett og slett slått dem ned. Synes det er viktigere å være sammen med venner, istedenfor å være foran pc'en. Det er kjekt å ha kunnskaper og disse kunnskapene er kjekt å ta med videre. Det er den eneste årsaken til at jeg lærer mer om data. det er jo mange fordeler og hvis man bygger om en viss kunnskap, har man på en måte makt. F.eks man kan masse om hacking, cracking osv.. har man litt makt. På lan kan de folka kødde med andre som ikke har så mye peiling. Det jeg vil fram til, er at Data er makt!!Men jeg selv vil ikke utnytte dette til min egen fordel. Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Uh... shitt... jeg bør seriøst prøve å få meg et liv! 8) Ut av skapet! du fikk 83 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Ut av skapet! du fikk 71 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. ehhh. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Ut av skapet! du fikk 71 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. Jeg løy ikke... Men jeg tror jeg hadde blitt enda mer nerdete om jeg hadde tatt denne testen om 1 måned eller to. For da skal jeg i gang med masse overklokking osv... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Da kan vi finne det ut en gang for alle, er det noen nerder her? Ta testen her. Er bare aspirantnerd jeg, 51 av 101 mulige poeng. Noen bedre? Ligger "bare" ett poeng bak deg, 50/101 Lenke til kommentar
DiscoDown Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Du viser tendenser... du fikk 54 av totalt 101 poeng Du kan til tider vise ganske datanerdete oppførsel, og mange vil nok ta deg for å være én. Men å kalle deg en sjefsnerd vil være å ta alt for hardt i. Vi velger å kalle deg aspirantnerd Hvilken nettleser bruker du? (29 av 30) vekt Internet Explorer, fordi den er best 2 Internet Explorer, fordi den fulgte med Windows 0 Netscape Navigator, fordi den er best 3 Netscape Navigator, fordi Microsoft trenger konkurranse 3 Opera 1 Mozilla 3 Annen nettleser 2 Vet ikke 0 Hmm sist jeg sjekket så var opera mer "nerdete" enn explorer og netscape... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå