SnowDOG_ Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Ut av skapet! du fikk 80 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. Weeee!!! Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 lobo side da,, klikker som fa*n når jeg bruker phoenix (no med flashen) når jeg bruker mozilla så etter den første siden så når jeg trykker neste så kommer det bare http://www.dinside.no/php/art_spor.php?id=...=1096&aid=29641 og det er bare en reklame side.. lurer på om web lageren der er nerd Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 85 Leder jeg? Faen -- Tom (Selvsagt allerede medlem av NN) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 BLAH...Dette er akkurat samme testen som de hadde tidligere.. Orker fan ikke å ta den en gang til.. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 61 av 101 Aspirantnerd. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Aspirantnerd 56 poeng... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 54. de burde legge mere vekt på første spørsmål. hvis jeg er hjemme så er jeg ved pcen, ikkenoe annet og gjøre. men ta med pcen på ferie? nei seff ikke, har bare skjedd en gang da jeg hadde helt ny bærbar. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 75 av 101. Sjefsnerd. Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Ut av skapet! du fikk 78 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 er "aspirantnerd" og "sjefsnerd" de eneste nerdene man kan bli? Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Var tydeligvis skikkelig blodnerd, ser det ut som .... Ut av skapet! du fikk 90 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. Hmm.. vurdere å finne noe annet å gjøre på? ELWiss Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Dæng, trodde ikke det var så galt med meg Ut av skapet! du fikk 88 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. jaja... skal ikke nekte for att jeg er det, men men.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Ut av skapet! du fikk 71 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. Masse tåpelige spm der ja. Jeg hadde flere ganger lyst til å krysse av mange ting. Ser du gjennom "Fasiten" ser du hvor IDIOTISK DENNE TESTEN ER. Det er pokkermeg bare dinside som kan dra opp slikt møl. I følge dette er "nerden" en egosentrisk slask som setter seg over loven. Han tenker på datamaskinen som et redskap som er til for å underholde han. Han ser ikke alle sider av en sak, før han får, og sier sterke meninger om det. ERGO, NERDEN ER ET DÅRLIG MENNESKE. Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Ut av skapet! du fikk 73 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. OK, jeg er visst et nerd. Ville ikke kalt meg selv det. Ville vel heller sagt; En smule asosial geek. Men men. Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 blei 63 poeng og aspirantstatus på meg... :-? var vel egentlig som forventet... man bør ikke overdrive databruken... :wink: Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Min stil er så gjennomført at jeg kan krone meg med tittelen sjefsnerd 8) Lenke til kommentar
MrGod Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Ut av skapet! du fikk 89 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. Med litt "datanerdete" svar Lenke til kommentar
drbass Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Ut av skapet! du fikk 78 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. shit ass, jeg svarte ærlig også. Er vel på tide å legge seg snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå