Gå til innhold

Er DU en nerd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg tror folk flest ser ``nerder`` som noe negativt.

 

Jeg fikk selv 38 poeng og det er jeg glad for. Jeg ville ikke likt at folk kalte med nerd. Da ville jeg rett og slett slått dem ned. Synes det er viktigere å være sammen med venner, istedenfor å være foran pc'en. Det er kjekt å ha kunnskaper og disse kunnskapene er kjekt å ta med videre. Det er den eneste årsaken til at jeg lærer mer om data. det er jo mange fordeler og hvis man bygger om en viss kunnskap, har man på en måte makt. F.eks man kan masse om hacking, cracking osv.. har man litt makt. På lan kan de folka kødde med andre som ikke har så mye peiling.

 

Det jeg vil fram til, er at Data er makt!!Men jeg selv vil ikke utnytte dette til min egen fordel.

 

*ler* utrolig til walla du kunne slenge da :) man har ikke makt hvis man kødder med noen på et lan, enten så har man bra humor, eller ingen sans for humor i det hele tatt... (hva er gøy med å ødelegge, hva er morsommmere enn å bytte ut desktop'n med et bilde av desktoppen :) )

Lenke til kommentar
jeg tror folk flest ser ``nerder`` som noe negativt.

 

Jeg fikk selv 38 poeng og det er jeg glad for. Jeg ville ikke likt at folk kalte med nerd. Da ville jeg rett og slett slått dem ned. Synes det er viktigere å være sammen med venner, istedenfor å være foran pc'en. Det er kjekt å ha kunnskaper og disse kunnskapene er kjekt å ta med videre. Det er den eneste årsaken til at jeg lærer mer om data. det er jo mange fordeler og hvis man bygger om en viss kunnskap, har man på en måte makt. F.eks man kan masse om hacking, cracking osv.. har man litt makt. På lan kan de folka kødde med andre som ikke har så mye peiling.

 

Det jeg vil fram til, er at Data er makt!!Men jeg selv vil ikke utnytte dette til min egen fordel.

 

Trist det du sier der. Lite respekt fra meg fra nå etter.

Lenke til kommentar

jeg synes mange av spm på den testen var direkte tåpelige, jeg fikk bare 37 poeng. Det er direkte kjipt av dem å ta fra folk selvtilliten på den måten. Selv om man bruker IE fordi det følger med WinXP, synes jeg ikke det burde være null poeng. Blant annet kunne man spurt om hvor ofte man reinstallerer Windows, hvor mange CDer man brenner, mer enn 1 datamaskin? etc. Antikk datatesten som de hadde med ekskluderer jo også Amiga 500...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...