The Jackal Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Da kan vi finne det ut en gang for alle, er det noen nerder her? Ta testen her. Er bare aspirantnerd jeg, 51 av 101 mulige poeng. Noen bedre? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Mja. 68. Feilpostet forresten. Passer i Offtopic. Dette har ikke noe med hardware å gjøre Lenke til kommentar
_Kjetil_ Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Du viser tendenser... du fikk 48 av totalt 101 poeng Du kan til tider vise ganske datanerdete oppførsel, og mange vil nok ta deg for å være én. Men å kalle deg en sjefsnerd vil være å ta alt for hardt i. Vi velger å kalle deg aspirantnerd Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Aspirantnerd her.. 54 poeng. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 shitt.. jeg var ærlig og fikk Ut av skapet! du fikk 75 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Løy litt men fikk 45 poeng........ Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Ikke den testen ganske gammel? Syns jeg husker at jeg tok den for lenge siden, men prøvde igjen og fikk 67 Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 68P her. Skummel hvordan en del ting der passet nøyaktig :-? Lenke til kommentar
paradox Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg kan også krone meg med tittelen "Aspirantnerd" 8) Med 67 av 101 poeng.. <quote> Du kan til tider vise ganske datanerdete oppførsel, og mange vil nok ta deg for å være én. Men å kalle deg en sjefsnerd vil være å ta alt for hardt i. Vi velger å kalle deg aspirantnerd </quote> Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Du viser tendenser... du fikk 62 av totalt 101 poeng Du kan til tider vise ganske datanerdete oppførsel, og mange vil nok ta deg for å være én. Men å kalle deg en sjefsnerd vil være å ta alt for hardt i. Vi velger å kalle deg aspirantnerd Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 huff.. Ut av skapet! du fikk 82 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Normalisten du fikk 36 av totalt 101 poeng Du er verken spesielt eksentrisk eller viser andre datanerdete tegn. Du ser på PCen som et nødvendig onde, intet mer. Du kan trygt kalle deg selv datanormal. baha.. jeg bare spiller og animerer! Lenke til kommentar
Skabb Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Normalisten du fikk 40 av totalt 101 poeng Du er verken spesielt eksentrisk eller viser andre datanerdete tegn. Du ser på PCen som et nødvendig onde, intet mer. Du kan trygt kalle deg selv datanormal. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Ut av skapet! du fikk 78 av totalt 101 poeng Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 du fikk 58 av totalt 101 poeng .....Aspirant 8) Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Du viser tendenser... du fikk 55 av totalt 101 poeng Du kan til tider vise ganske datanerdete oppførsel, og mange vil nok ta deg for å være én. Men å kalle deg en sjefsnerd vil være å ta alt for hardt i. Vi velger å kalle deg aspirantnerd Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 55 av 101, ein aspirantnerd mao. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå