razh0r Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Heisann! Søndag den 3. Juni arrangeres det et moped/lettMC-treff på City Syd i Trondheim. Hvis du kjører sykkel så ikke nøl med å ta deg en tur. Det vil bli drag racing, utstilling og evt. grilling om noen gidder det! Dette treffet har blitt planlagt siden januar, og det antas å komme en del! Parkeringsplassen ved E6'en er leid for treffet, så det er lov å kjøre trimmet der! Ta med deg kompiser og ta deg en tur på søndag, om du har mulighet! Les mer her: http://citysyd-treffet.moo.no/ Endret 31. mai 2007 av razh0r Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hadde jeg bare hatt sykkel å gadd å kjøre til trondheim kunne det blitt noe men desverre gjør jeg nok ikke det . Treff i ålesund FTW ! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg er med jeg, har signetup for flere mnd siden. Btw, hva kjører du razh0r? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg er med jeg, har signetup for flere mnd siden. Btw, hva kjører du razh0r? 8754264[/snapback] 2001 Suzuki SMX mine synske evner er enorme Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg er med jeg, har signetup for flere mnd siden. Btw, hva kjører du razh0r? 8754264[/snapback] 2001 Suzuki SMX mine synske evner er enorme 8757237[/snapback] Helt riktig, var vel ikke så vanskelig å finne ut av! :b Alle sammen må si ifra til flere som har moped/lettsykkel, slik at det kommer flest mulig! =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå