MyBigMouth Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Tok meg litt tid på et gammelt bilde. Meninger? Før dere begynner vil jeg gjerne nevne at jeg vet at huset er i veien, men mine clone "skillz" ikke er så gode. Det ble bare verre når jeg fjerna det. Å endre sted å ta bilde fra funket heller ikke, siden jeg var omringet av hus. http://www.deviantart.com/deviation/56562435/ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 I steden for å irritere deg over huset så burde du heller prøve å få det til å fungere i komposjonen(noe du nesten gjør her). Himmelen på bildet var veldig fin, fin blåfarge og fine detaljer. Jordet er jeg mer usikker på, det mørke laget ble rett og slett litt kjedelig og udynamisk. Dessuten var det små ting(ikke bare huset) som såvidt stikker opp og forstyrrer bildet. Hvis noe irriterer og du ikke kan få det helt vekk så er noen ganger bedre å heller inkludere det i bildet. Eller så kunnedu økt både kontrast og/eller saturasjon på nedre delen av bildet. Håper kommentaren min var hjelpende. =) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 *bump* Ingen flere enn TLZ som har noe å si om bildet? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Må si jeg liker bildet veldig godt. Det første jeg tenker når jeg ser bildet er at barnet på huska er forlatt, kanskje eneste gjenlevende igjen på jorda... Da gjør det heller ingenting at huskestativet er veldig midtstilt. På den måten får man et inntrykk av at barnet er på en nærmest øde plass - store åpne områder til alle kanter... Jeg skjønner av det du skriver at dette ikke er virkeligheten, siden området er omringet av hus, men inntrykket jeg får av bildet er i alle fall noe annet. Synes heller ikke det gjør noe med det huset i høyre bildekant - det kan forsåvidt virke forlatt det også... Så la huset stå du. Hadde det vært røyk fra pipa (lite sannsynlig på denne årstiden riktignok) eller fullt med lys i vinduene, da ville jeg nok vurdert å klone det bort... Det er mulig min fantasi løper løpsk, men du har i alle fall fanget et stemningsfullt øyeblikk. Endret 4. juni 2007 av Superparanoid Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg likte godt bildet iallefall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Har sett dette bildet opp til flere ganger nå og endelig har jeg tid til å kommentere.. Synes dette er veldig flott. Liker himmelen og jeg liker siluetten av personen som sitter der. Huset kunne med fordel vært fjernet som du selv sa, men jeg synes ikke det forstyrrer for mye. Wiken.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 La ikke merke til huset i bildet før trådstarter sa det(trykket på bildet før jeg leste posten). Svært deilige farger, både på bakken og himmelen, elsket den røde "saken", skiller seg godt ut. Det at huset(husene) er der gir litt mer perspektiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå