bkf_94 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Hei jeg har lurt på noe ganske lenge nå: Når man gjør push-ups hvilken måte mister man fortest vekt på? 1: Mens beina røre bakken 2: Mens føttene er på en benk e.l takker til de som kan løse dette mysteriet Endret 1. juni 2007 av bkf_94 Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Tenker du på å miste vekt som i å gå ned i vekt? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Hvis du ser bort i fra litt etterforbrenning, går man ikke ned i vekt med pushups. Hvis du mener hvilken av dem som er tyngst, så er det med føttene på en benk. Endret 31. mai 2007 av EvenT Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvis man sier det slik da: Hvilke pus-up øvelse forbrenner man mest fett med? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvis du klarer mange mens du har beina på bakken så er det bedre enn hvis du bare klarer noen få med beina på en benk. Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Hvis man sier det slik da: Hvilke pus-up øvelse forbrenner man mest fett med? 8753825[/snapback] Det var slik jeg mente, takk Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Hvilken push-up øvelse forbrenner man mest fett på det var spørsmålet mitt Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvilken push-up øvelse forbrenner man mest fett på det var spørsmålet mitt 8753941[/snapback] Ta forskjellige: armene brede, korte, og i midten. Gå helt ned hver gang. Forstår? For å svare direkte på spørsmålet ditt: Skuldrene 90 grader altså armene skal være helt strake, så pusher du opp og ned. *Hvis du vil forbrenne fett kan du vel ta en joggetur eller gåtur. Det er jo mye bedre* Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Pushups egner seg ikke for fettforbrenning, ta deg heller en rask gåtur. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Pushups egner seg ikke for fettforbrenning, ta deg heller en rask gåtur. 8754224[/snapback] Var det det han lurte på? Han lurte på hvordan pushups som forbrenne mest fett. Er du ny her eller leser du bare halve teksten? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det blir som å spør om man blir best å lese av å gå på hendene eller å kjøre romskip. Det har ingen relevans til resultatet man ønsker å oppnå. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Han lurte på hvordan pushups som forbrenne mest fett. 8754279[/snapback] Jeg tenkte at jeg kunne informere han om at pushups nesten ikke brenner fett i det hele tatt, da jeg ut fra tråden tolker det slik at han har tenkt å forbrenne fett med pushups. Forøvrig ingen grunn til å være frekk, da jeg hverken er ny her eller leser halve teksten Hvis du på død og liv vil ha fasitsvaret så er det at de forbrenner cirka akkurat like mye ! Problemet er at like "mye" burde vært like "lite" da det nesten ikke er noen ting. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Du må i teorien gjøre like mye arbeid for å forbrenne like mye fett. Så i grunn kan du si det slik: Du forbrenner lite fett på tunge push-ups og enda mindre på de 'litt lettere' push-upsene (ved samme antall repetisjoner) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå