.dat Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hei. Trenger både råd og hjelp, jeg har ikke mye peiling på dette i det hele tatt, men jeg har veldig lyst til å spille de gammle spillene igjen. Jeg vil starte med å si at jeg ikke hadde peiling på hvor jeg skulle plasere denne, så det hadde vært veldig fint om en mod flytter den til riktig plass. Har allerede en PC som er klar til å bli omgjort, så det eneste jeg mangler er en veldig god SNES emulator. Det jeg vil, er å bruke en orginal super nintendo kontroll til dette, som gjerne kan kobles til USB'en på PCen. Jeg er veldig sikker på at det finnes mange her inne med masse kunnskap om akkuratt dette. Fortell meg gjerne ossen du selv har gjort det. Extremt takknemmlig for all hjelp Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei. Trenger både råd og hjelp, jeg har ikke mye peiling på dette i det hele tatt, men jeg har veldig lyst til å spille de gammle spillene igjen. Jeg vil starte med å si at jeg ikke hadde peiling på hvor jeg skulle plasere denne, så det hadde vært veldig fint om en mod flytter den til riktig plass. Har allerede en PC som er klar til å bli omgjort, så det eneste jeg mangler er en veldig god SNES emulator. Det jeg vil, er å bruke en orginal super nintendo kontroll til dette, som gjerne kan kobles til USB'en på PCen. Jeg er veldig sikker på at det finnes mange her inne med masse kunnskap om akkuratt dette. Fortell meg gjerne ossen du selv har gjort det. Extremt takknemmlig for all hjelp 8753563[/snapback] Det er kanskje ikke lov å diskutere dette på forumet, men jeg får inntrykk av at du først og fremst vil mimre med tidligere kjøpte spill, så det er nok greit. Aner ikke med kontrollere, men emulatorere finnes det nok av. Hadde en veldig god en selv, men husker ikke hva den heter... Google "SNES emulator" så skal nok det gå greit. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Selv bruker jeg en usb adapter av denne typen. Kjøpte en brukt snes kontroll fra Qxl, men du kan jo alltids sjekke Ebay hvis det er tomt på Qxl. Jeg holder meg fortsatt til Zsnes emulatoren, god grafikk og superb lyd kvalitet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Av emulatorer er ZSNES 1.51 eller Snes9x 1.51 de to desidert beste alternativene der ute. Alternative emulatorer som SNEeSE eller SnEM bør du unngå til fordel for de overnevnte. Burde være ganske plankekjøring å få til det du ønsker, men har du konkrete problemer er det bare å google eller spørre. Lenke til kommentar
.dat Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Ja jeg for bestille meg 2 smart joy, takk for tipset Endret 1. juni 2007 av .dat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå