ELR Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Heisann! Nå som feriepengene er i anmarsj tenkte jeg å skaffe ny telefon. Jeg stiller ikke de helt store kravene, men det er noen få. -Ikke for dyr siden jeg har abb. -God å skrive SMS på -Godt kamera Utover dette trenger den ikke ha en million funksjoner, men jeg skriver mye SMS, og vil ha muligheten til å ta brukbare bilder med den. Pris? Opp til 2000,- maks. Helst under. Noen gode forlsag? Lenke til kommentar
ELR Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Har hørt en del bra om disse. Har hatt SE tidligere, men fikk fort store problemer med lading av den, og har også hørt at dette problemet er på nyere SE også. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 pcen gikk til ******* og det jeg hadde skrevet også. jeg har glemt en masse ****** drit. så det mangler ting her. uansett, bla bla bla prisguide ting med godt kamera bla bla bla bla æblaakjløl k750 har herlige taster, og er den mobil man får mest kamera for pengene idag. k550 har dårligere kamera og koster mer men er tynnere. w810 er en k750 uten linsedeksel men med edge og walkman 1.0 og uten joystick w610 har walkman 2.0 og edge og ikke så godt kamera som k750 og uten joystick men er tynn k800 har 3g og ikke edge og best kamera av disse, men mangler lommelykt som de andre har men har xenonblits. k810 er nesten en k800 som er tynnere og uten problemet med at linsedekselet går opp og har også mer batteri og større minnekort og visstnok en anelse raskere.. og dyrere. driter i alle ting jeg glemte som er logisk eller ikke eller hvasomhelst.. Lenke til kommentar
ELR Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Takker og bukker mann!! Samma om du har glemt noe, du fortjener en stjerne i boken etter den jobben Takker! Kanskje K750 er noe å gå for... Lenke til kommentar
Arnie001 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Nokia 6300? hører den skal være god å skrive sms med.. kamera er helt ok tror jeg.. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Kanskje K750 er noe å gå for... 8754829[/snapback] det kommer an på hvor bra kamera du trenger og hvor mye du er villlig til å gi, problemet med de nye tlf er at de er tynnere og kameraet blir dårligere. du kan se i mobilfoto hvor store forskjellene egentlig er, og de tlf bilder som ikke står der(forumdelen er ny) står i testen som det er linket til i prisguiden.. k750 er litt gammel, men det er ikke noe annet enn kanskje usynlige softwareoppgraderinger som er forskjellen. k750 er en liten klassiker. Nokia 6300?hører den skal være god å skrive sms med.. kamera er helt ok tror jeg.. 8757217[/snapback] den har gode taster og ser godt ut. det kommer an på hvor bra kamera han trenger osv.. den har 2 mp, men hvor ok trenger han osv.. koster akkurat 2000 kr.. den har ikke autofokus, som jeg satt på listen, men her er en annen liste hvor kriteriene bare er 1.9 mp.(det produsentene gjerne oppgir som 2) edit: det som var med k750 var prisen, derfor fokuserte jeg på den, bare for å være sikker på det ikke er tvil.. Endret 2. juni 2007 av megaloman Lenke til kommentar
fgr Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) jeg vil ikke anbefale k800i idetheletatt. den er skikkelig drit å skrive meldinger med, alfor liten høyde på knappene, og treig i menyene syns nå jeg. og alt for diger. det ble faktisk så ille at jeg solgte den etter et par måneder og det var helt digg å gå tilbake til min gamle nokia 6230. nå kan jeg skrive meldinger fort igjen, og ha den i lomma uten nevneverdige problemer. Endret 3. juni 2007 av jagarock Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 jeg vil ikke anbefale k800i idetheletatt. den er skikkelig drit å skrive meldinger med, alfor liten høyde på knappene, og treig i menyene syns nå jeg. og alt for diger. det ble faktisk så ille at jeg solgte den etter et par måneder og det var helt digg å gå tilbake til min gamle nokia 6230. nå kan jeg skrive meldinger fort igjen, og ha den i lomma uten nevneverdige problemer. 8769450[/snapback] Hømmmm...... K800i er: 2mm lenger enn 6230, 3mm bredere enn 6230 og 2mm tykkere enn 6230.. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Til den prisen ville jeg sett på W810i, kjapp og grei å skrive meldinger på, samt et brukbart kamera. Om du har netcom, telenor eller tele2 kan du jo få den operatørlåst og dermed spare noen hundre kroner. Lenke til kommentar
ELR Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Takke og bukker for alle svarene! Forslagene deres skal veies for og i mot før avgjørelsen tas Lenke til kommentar
ELR Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Heisann! Takk for alle innspill! Gikk litt over budsjettet og valgte Nokia 6300. Håper jeg blir fornøyd. Spranget opp fra en brukket 6101 er i alle fall stort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå