Ronny#1 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hei. Æ har det Chieftec-kabinettetder. Det e helt supert. Kassa virke ikke så stor pga den e smal. Dessuten e den veldig luftig og fin, me plass til 3x9cm vifte til hdd og 2x12cm bak-vifte + ev 2 i døra. Behold kassa du Lenke til kommentar
Beckham Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 den ser veldig fin ut gå for den du, og du blir ikke skuffet men hvor er det du handler? om det er netshop så gå for Lian Li kabbis 8775738[/snapback] Handler på Pc-utstyr, bor i Fredrikstad så sparer frakt da jeg kan hente det selv ... Lenke til kommentar
Beckham Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Hei. Æ har det Chieftec-kabinettetder. Det e helt supert. Kassa virke ikke så stor pga den e smal. Dessuten e den veldig luftig og fin, me plass til 3x9cm vifte til hdd og 2x12cm bak-vifte + ev 2 i døra. Behold kassa du 8775743[/snapback] Kan du si hva som følger med kassa ? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 den ser veldig fin ut gå for den du, og du blir ikke skuffet men hvor er det du handler? om det er netshop så gå for Lian Li kabbis 8775738[/snapback] Handler på Pc-utstyr, bor i Fredrikstad så sparer frakt da jeg kan hente det selv ... 8775821[/snapback] ok, men da er sikkert det kabinettet veldig fint tror ikke du blir skuffet, men hvilken skjerm skal du bruke? Lenke til kommentar
Beckham Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 den ser veldig fin ut gå for den du, og du blir ikke skuffet men hvor er det du handler? om det er netshop så gå for Lian Li kabbis 8775738[/snapback] Handler på Pc-utstyr, bor i Fredrikstad så sparer frakt da jeg kan hente det selv ... 8775821[/snapback] ok, men da er sikkert det kabinettet veldig fint tror ikke du blir skuffet, men hvilken skjerm skal du bruke? 8775844[/snapback] Har en 2 år gammel Acer jeg skal bruke til jeg ske al kjøpe meg en annen ... Noen forslag ? Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Kan du si hva som følger med kassa ? 8775836[/snapback] Var kun kassa me strømforsyning, men den røska jeg ut og monterte ei Tagan 530w med modulære kabla Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har en 2 år gammel Acer jeg skal bruke til jeg ske al kjøpe meg en annen ... Noen forslag ? 8775867[/snapback] Denna kjøpte æ: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=76099 Kanonfornøyd. 3000:1 i kontrast Lenke til kommentar
Beckham Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Mange takk for alle svar jeg har fått ! Det har vært til stor hjelp... Har et lite spørsmål til . når jeg kjøper alle komponentene,følger det med alle ledninger og det jeg trenger for å sette sammen pcn..? Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Mange takk for alle svar jeg har fått ! Det har vært til stor hjelp...Har et lite spørsmål til . når jeg kjøper alle komponentene,følger det med alle ledninger og det jeg trenger for å sette sammen pcn..? 8775967[/snapback] YES Lenke til kommentar
Beckham Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Mange takk for alle svar jeg har fått ! Det har vært til stor hjelp...Har et lite spørsmål til . når jeg kjøper alle komponentene,følger det med alle ledninger og det jeg trenger for å sette sammen pcn..? 8775967[/snapback] YES 8775978[/snapback] Thanks Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Mange takk for alle svar jeg har fått ! Det har vært til stor hjelp...Har et lite spørsmål til . når jeg kjøper alle komponentene,følger det med alle ledninger og det jeg trenger for å sette sammen pcn..? 8775967[/snapback] YES 8775978[/snapback] Edit: Men ville kanskje bytta ut flatkablene som følger med hk til runde kabler ....fra f.eks www.pcstyling.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå