Ratatosk Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Doh, det er ikke mye postmodernistisk utrykk over tidligere nevnte media da. Bare sånn til etterettning. postmodernism n : genre of art and literature and especially architecture in reaction against principles and practices of established modernism IRC logs er postmoderne mener nå jeg. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 IRC logs er postmoderne mener nå jeg. Hvorvidt IRC logs er postmoderne tror jeg at vi kan diskutere til vi blir blå i trynet, men jeg er tilbøyelig til å være enig med deg at de er postmoderne. Når jeg sa at "tidligere nevnte media" ikke var postmodernistiske var det fordi jeg henviste til det du skrev om tidligere nevnte media i posten over. Dvs. angående Jackass/ DumbandD. En liten misforståelse av hva først du og senere jeg quotet til altså. Fenomenet med å offentliggjøre IRC logs er i det hele tatt ganske merkelig. Har en liten mistanke om at det er manges håp at de skal få sine "15 minutes" dersom de gjør det. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Uansett så har jeg sansen for dårlig, politisk ukorrekt humor så lenge den sparker oppover. Inrømmer gjerne at jeg ler så jeg griner av jackass og dumb & dumber. Ler av alt så lenge det er morsomt. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Joa, bra, politisk ukorekt humor ler man jo av slik som Dum og Dummere. Også humor i samme sjanger som sparker nedover. Så lenge den ikke er alt for ondsinnet da. Problemet er bare det at for hver juvel med Dum og dummere filmer er det minst 10 dårlige filmer ala Kingpin som bare er primitiv humor ala "bæsj og tiss er morsomt haha". Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Har en haug med irc logs som eg skal ha til eg er gammel. Da kan eg lese de og le av alt drittet som eg gjorde da eg forsatt fikk den opp. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 :gjørenokerartmedmunnenmin: :gjørenokerartmedmunnenmin: Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 snowdog: gammal er du a? Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 LOL! HAHAHAHAHAA den til ratatosk var ikke dum! fyyyyy faen så fet! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 HER HTTP 404. Veldig lite |_337. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 HER HTTP 404. Veldig lite |_337. Enig!!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Rydda litt opp for litt sida, men no er det på plass igjen, for dei nyskjerrige.. har ikkje gadda å legge ut fleire heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå