Arve Systad Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Har en feit logg eg berre MÅ vise fram Post gjerne egne logger her, og gi dei til folket... HER :D (sånt skjer når du kjeder deg for masse seint på kvelden...) Lenke til kommentar
atticus Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Som sagt hazzardass DU HAR RARE DRØMMER !!!! Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 haha, wicked bilde men faan, gi meg ett sted å upploade så har jeg 10 morro logger å uploade Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 har du ikkje heimesideplass hos ispen din då?? Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 nope, tror ikke det.. tele2 møkka drit.. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 er ikke min logg, men faan å morro uansett ;D (silje og the_cduck er samme person, get it ? ) http://kremer.is-a-geek.com/sindre.txt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Noen har oppdaget irc kødding ser eg. Drev med slikt da eg var 18 Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 detta her var dårlig.. low-class.. få dere litt iq før dere holder på med sånt. mye morsommere ¨å for eksempel innbillle noen at /disconnect winamp er kommandoen for å få mp3stats. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 haha arve, du er søren meg RÅ! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 hehe, er noken venner av meg som er Jente_15 då, berre så det er sagt... men morsomt er det allikevel... skal få lagt ut en del logger etterkvert Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 LOL! som sagt, eg er ikkje den som står bak alle, berre en av dei.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 detta her var dårlig.. low-class.. få dere litt iq før dere holder på med sånt. mye morsommere ¨å for eksempel innbillle noen at /disconnect winamp er kommandoen for å få mp3stats. Det var litt artig ja... Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 lol, jeg syns de loggene var artige jeg. Den her er også ganske bra. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 regner med dere er folk som syns jackass og dumb & dumber er toppen av underholdning? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Ja, jeg liker å reflektere over det postmodernistiske uttrykket i tidligere nevnte media. Gjerne over en kopp nytrukket Jolt Cola. Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Doh, det er ikke mye postmodernistisk utrykk over tidligere nevnte media da. Bare sånn til etterettning. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Lame Men noen har kanskje sånn tisse-bæsje humor (<---SE, han sa tiss og basj, HAHAHAHAHA :o) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Lame Men noen har kanskje sånn tisse-bæsje humor (<---SE, han sa tiss og basj, HAHAHAHAHA :o) Signed! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå