kenzky Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er paypal 100% sikkert? Ser at du må ha sånt skikkelig visakort og ikke visa elektron.. Må du være 18år for og få ekte visakort som jeg kan bruke på paypal? Går det an og lure til seg et visakort på en eller annen måte? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Heh, jeg vil ikke anbefale deg å spørre på et forum om hvordan man "lurer til seg" et VISA-kort. Ja, man må ha et skikkelig VISA-kort. "VISA Elektron" er ikke et debet-kort. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Heh, jeg vil ikke anbefale deg å spørre på et forum om hvordan man "lurer til seg" et VISA-kort. Ja, man må ha et skikkelig VISA-kort. "VISA Elektron" er ikke et debet-kort. 8753088[/snapback] Regner med du mente at det ER et debet-kort Ikke kredit ... Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har brukt paypal i flere år, fungerer helt utmerket!! Så voks opp og få deg et voksen kort.... Hehe.. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Du kan få visa kort tror jeg om dine foreldre godtar det og signerer for deg Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Du kan få visa kort tror jeg om dine foreldre godtar det og signerer for deg 8758124[/snapback] man må selv ha fylt 18 år eller at man fyller 18 år innen 1-2 uker da kan man få ordentlig Visa. hjelper ikke at mor og far skriver under viss man er under 18 . man må altså være over 18 for å få ordentlig visa. er man under får man kun visa electron Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 akakulings: Selvsagt. La ikke merke til at han hadde skrevet vanlig visa, ikke electron. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg trodde det gikk an å få Visa selv om man var under atten, så lenge en forelder tar ansvaret, og evt. om behovet faktisk er der. En jeg kjenner har ihvertfall vanlig Visa, og har hatt det siden han var seksten. Det skal sies at moren jobber i bank, men likevel. Visa Electron fra noen banker er faktisk mulig å benytte på nettet, om det så er PayPal eller annet. Nordeas kort har både selve kortnummeret og sikkerhetskoden skrevet på kortet, noe som gjør det mulig å bruke det som vanlig Visa. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Visa kredittkort kan du ikke få når du er under 18, fordi man ikke kan stifte gjeld før man er 18. Det er naturligvis mulig å jukse ved å få et kort i mors eller fars navn, men da er det de som har kortet og du som bruker det. Ellers trodde jeg det var mulig å ha PayPal uten tilknyttet kredittkort. Da jeg opprettet PayPalkonto for flere år siden, mener jeg å huske at jeg kunne velge å betale inn til kontoen, for så å trekke av den. Det var litt tungvint, så jeg koblet den med VISA-kortet mitt. Kanskje dette alternativet ikke er mulig lenger? Lenke til kommentar
mullemeck Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Visakort i norge er jo i hovedsak debetkort(vanlig minibankort med Visa). Dvs det kan du få om du er under 18 også. Jeg fikk i allefall det. Men derimot kredittkort får man jo ikke før man er over 18. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå