ulin Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Har tenkt å oppgradere fra 98se til XP pro......vet noen om hvordan jeg skaffer meg disse på en billig måte ?? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Har tenkt å oppgradere fra 98se til XP pro......vet noen om hvordan jeg skaffer meg disse på en billig måte ?? Ved å kjøpe en OEM versjon, de er billigere enn Retail versjonene Lenke til kommentar
ulin Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Ved å kjøpe en OEM versjon, de er billigere enn Retail versjonene Men må jeg ikke kjøpe en harddisk sammen med OEM programvaren ?? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Du må bare kjøpe en komponent.. så kjøp en kabelstumt til 10kr eller en tom cd eller ett eller annet du trenger.. blir uansett VELDIG mye billigere:) -WeeR- Lenke til kommentar
ulin Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Ok.....trodde det ble slutt på dette for en tid tilbake siden......og at man bare kunne få det gjennom å kjøpe hard disk...... Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 studentlisens er jo en fin ting Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 studentlisens er jo en fin ting Hvordan funker det egentlig? Får man en egen version da eller? XP Pro med Stud lisens ville kosta ca? Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Kazaa + cdbrenner = EN FIN TING Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hvordan funker det egentlig? Får man en egen version da eller? XP Pro med Stud lisens ville kosta ca? Du får win xp pro oppgradering. Gav rundt 700 for min inkludert frakt hos komplett. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Kazaa + cdbrenner = EN FIN TING Halleluja eller som en isdn bruker ville sakt: venner med adsl + cdbrenner = EN FIN TING Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Netopp!! Dakker deg du får en kompis eller no som kan brenne det for deg.. Mye billigere og bill'ern tjener ikke noe penger på det.. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Går det ikke ann å ha slike diskusjon om kjøp av programvare uten å oppfordre andre til å gjøre ulovlige handlinger? Tråden stenges... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg