Glutar Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Noen som har noen gode tips for og trene Hurtighet med plekter? Får ikke helt dreisen Lenke til kommentar
Skrufkongen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Du kan jo blant annet kjøpe Petrucci's treningsvideo og tabbok, Rock Disipline. Den lærer deg teknikker til å spille hurtigere. Endret 31. mai 2007 av larsmega Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Du kan jo blant annet kjøpe Petrucci's treningsvideo og tabbok, Rock Disipline. Den lærer deg teknikker til å spille hurtigere. 8752826[/snapback] Det passer jo bra Er jo faktisk dream theater sanger jeg prøver å spille her Lenke til kommentar
Skrufkongen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Du kan jo blant annet kjøpe Petrucci's treningsvideo og tabbok, Rock Disipline. Den lærer deg teknikker til å spille hurtigere. 8752826[/snapback] Det passer jo bra Er jo faktisk dream theater sanger jeg prøver å spille her 8752925[/snapback] Jeg og, You gotta love DT Kjøpte faktisk signaturmodellen til John Petrucci for ikke så lenge siden (Ernie Ball Music Man). I tillegg lært meg en god del av Endless Sacrifice Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 nice, give me Fant fram gitaren min og tenkte jeg skulel begynne å spille litt Driver på med Root of all evil , (vet den er enkel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå