Gå til innhold

Hvilket GTA-soundtrack er best?

Anbefalte innlegg

Tenkte å starte en liten diskusjon her, hvilken/hvilke soundtrack liker du best og hvorfor? Vi holder oss til GTA III og framover.

Selv så syns jeg VC soundtracket er litt i overkant overvurdert. Mange klassikkere der, men er generelt ikke glad i 80-talls musikk. GTA III er en skjult perle etter min mening. Selv om de fleste låtene er komponert av en komponist hyret inn til Rockstar så funker det veldig bra. SA har også et veldig bra soundtrack etter min mening, selv om det blir litt i største laget med "mattafakka-gangster" låter. Ellers så er soundtracket variert med alt fra country (K-Rose), klassisk rock (K-DST) og house (SF-UR). LCS funker greit, mens VCS har et soundtrack på høyde med originalen.

Er spent på å høre deres meninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da jeg husker 80-tallet ganske godt, setter jeg muligens VC soundtracklisten på første plass, med SA på andre. Det er også mye hip-hop i SA, og jeg er ikke en stor tilhenger av hip-hop (old school kanskje, som Run-DMC). Jeg må uansett si at radiokanalene i SA er like bra å høre på. Hvor de får all den herlige, syke humoren fra.. og det meste av musikken synes jeg er bra.

GTA III har jeg aldri spilt, kommer sikkert til å kjøpe det en gang for å fylle ut i samlingen, dog.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg likte egentlig best GTA3 soundtracket. Akkurat som resten av spillet (og de neste) baserte det seg i hovedsak på musikk de laget selv, som ikke var ulik den du ellers hørte på radioen irl.

Dog var litt lite sanger, og de fleste radiostasjonene gikk på repeat etter en time..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...