steinar2000 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Tenkte å starte en liten diskusjon her, hvilken/hvilke soundtrack liker du best og hvorfor? Vi holder oss til GTA III og framover. Selv så syns jeg VC soundtracket er litt i overkant overvurdert. Mange klassikkere der, men er generelt ikke glad i 80-talls musikk. GTA III er en skjult perle etter min mening. Selv om de fleste låtene er komponert av en komponist hyret inn til Rockstar så funker det veldig bra. SA har også et veldig bra soundtrack etter min mening, selv om det blir litt i største laget med "mattafakka-gangster" låter. Ellers så er soundtracket variert med alt fra country (K-Rose), klassisk rock (K-DST) og house (SF-UR). LCS funker greit, mens VCS har et soundtrack på høyde med originalen. Er spent på å høre deres meninger. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Da jeg husker 80-tallet ganske godt, setter jeg muligens VC soundtracklisten på første plass, med SA på andre. Det er også mye hip-hop i SA, og jeg er ikke en stor tilhenger av hip-hop (old school kanskje, som Run-DMC). Jeg må uansett si at radiokanalene i SA er like bra å høre på. Hvor de får all den herlige, syke humoren fra.. og det meste av musikken synes jeg er bra. GTA III har jeg aldri spilt, kommer sikkert til å kjøpe det en gang for å fylle ut i samlingen, dog. Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg synes at SA hadde best soundtrack siden jeg ikke har levd på 80-tallet. Kjøre på landet fra los santos til las venturas med K-Rose er genialt! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Må nok bli VC, litt lenge siden jeg har spilt det, men det var en kanal der som spilte rock for det meste, og det var den som stod på for det meste. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Har lagt litt ekstra kjærlighet på K-Rose i SA, men generelt syntes jeg VC har den beste soundtracken. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Vice City-soundtracket er best! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Saints Row-soundtracket er enda bedre! Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg likte egentlig best GTA3 soundtracket. Akkurat som resten av spillet (og de neste) baserte det seg i hovedsak på musikk de laget selv, som ikke var ulik den du ellers hørte på radioen irl. Dog var litt lite sanger, og de fleste radiostasjonene gikk på repeat etter en time.. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 K-Jah på GTA3 er forresten veldig bra. Får urban storbyfølelse av den kanalen. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 GTA3 er klart best! Hjemmesnekra band og sanger som Boys To Girls - Pray It Goes Okay gjør det klart best! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå