Gå til innhold

Tur på vinmonopolet. Tips til kjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var å handlet på polet Fredag, det ble kjøp av fisherman og Orginal Peachtree, min venn greide selvsagt å kjøpe feil, så ble ikke noe koskenkorva peach.

Jaja. Så ble det litt smaking på Peachtreen Fredag kveld. Blandet den med vodka, mozell og en drinkmix ting. Drinkmixen hadde visst gått ut på dato i 2005 da :no: noe som vi så etterpå ! så ble en litt merkelig smak av hele greia, men med nok mozell gikk det bra.

Neste dag var det fishermanen sin tur. Drakk den og en 6er. Som sagt ble det litt mye med ei hel flaske på kort tid. Var ikke langt ifra at det kom opp igjen nei.

Lenke til kommentar

Du kan jo bare investere i hvit-vinen som er som skapt for fylla: Black Tower. Den koster 79,- og smaker godt. Hvis du er hypp på rødvin så kjøpte jeg en god spansk en på lødag. Spørr etter en søt, vel og merke!

Jeg nekter å anbefale Fishermanns osv, siden det ødela for meg med tanke på å bruke tabeletten etter ymse episoder.

Blank sprit er en fin ting hvis du gidder å blande med apelsinjuice.. Tenker mest på Kalinka 22%

Lenke til kommentar
Bare ikke kjøp Hot' N Sweet, greit nok at det har et godt navn, men smaker hostesaft.

8787997[/snapback]

Smaker godt ;)

8793607[/snapback]

:thumbdown: Smaker ikke godt og høy jentefaktor. Kan like gjerne kjøpe rusbrus

8793690[/snapback]

den vekker gode minner hos meg ;) la oss bare si det sånn, mamma kom sjanglans hjem med litt for mye av den i blodet :p aldrig ledd så bra jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...