Oystein90 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) En venn av meg skal innom vinmonopolet i morgen og lurer på hva han skal kjøpe. Har ikke vært der så mye før, så trenger litt tips til noe god fest drikke. Han er ikke gammel nok til brennevin, så forslagene må være for sterkvin, opp til 21,9%. Kunne tenkt seg noe, lettdrikkelig vin eller annet godt! Bør ikke være serlig dyrt! Endret 31. mai 2007 av Oystein90 Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ifølge profilen din er du ikke gammel nok til det heller. Lenke til kommentar
Oystein90 Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Ifølge profilen din er du ikke gammel nok til det heller. 8752654[/snapback] hehe! faen du skulle jo ikke se der da;) Ok, en venn av meg skal ha seg noe drikke:) Hva vil dere anbefale? Lenke til kommentar
tarcon Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Rosèvin er jo ganske grei vin hvis du bare skal pimpe innpå xD Ikkeno problem å ta ned ei flaske på 4-5 min tro du meg.. xD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Dooley's, Fisherman eller bailey's (Tror alle de er under 22%). Ellers har jeg flere ganger kjøpt en hvitvin som heter noe sånt som "Clusserath Math Jos". (Hvit etikett med noe gull på). Uten at jeg kan noe som helst om vin vil jeg påstå at denne er lettdrikklig Lenke til kommentar
tarcon Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Dooleys er jo en gammel klassiker.. Den smaker jo digg nok den Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 må si meg enig i fisherman, men det kan blir for mye å shotte ei hel flaske, passer greit med noe shots ved siden av øl eller lignende. obs, den blå etiketten er 18 år på den røde er det 20 år på. Lenke til kommentar
Oystein90 Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) må si meg enig i fisherman, men det kan blir for mye å shotte ei hel flaske, passer greit med noe shots ved siden av øl eller lignende. obs, den blå etiketten er 18 år på den røde er det 20 år på. 8752752[/snapback] Fisherman er god:) Å styrte en flaske tror jeg blir lite aktuellt:P da kommer det like fort opp igjen:P hehe. Men har lyst på en fisherman og en vinflaske...spørs bare hva sort da.. Endret 31. mai 2007 av Oystein90 Lenke til kommentar
ostov Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHO...umpTo=OfferList Koskenkorva Peach er bra. 70cl så du blir grei nok i formen. Jeg klarer ikke å bli helt dritings med den altså (170cm/75kg) Blir nok i god form:) Enkel å blande med. Bare hiv på litt sprite så smaker det litt sånn som Tine iste. Den røde/oransje Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 "FROST" er helt kurant, i hvert fall hvis du blander med sprite. Selv drikker jeg nesten bare tequila, så dette er ikke helt mitt område. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg har hørt frost smaker som frostveske... hehehe Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Alizee Har ikke smakt den selv, men er visst en bitchdrikkevare, som de "harde" rapperne i USA ofte omtaler i de lyriske låtene sine. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ikke kjøp for store mengder Hot' N Sweet eller Fisherman. Dummeste du gjør. Da kommer du aldri til å drikke det igjen Ellers har man jo Kalinka22, som de fra 18-20 får kjøpt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Koskenkorva Peach er...8753315[/snapback] Noe av det kvalmeste jeg har drukket noen gang. Fysj! Koskenkorva Cranberry derimot er drikkelig, i det minste. Du kan lage egen tyrker med kalinka 21,9%, men tyrker og fisherman blir nok i meste laget. Du kan alltids spørre betjeningen på vinmonopolet om en vin som ikke er for sur eller søt, alt etter hvordan du liker den. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Frost funker bra. Glir ned, men det er en fordel om du har is i i begynnelsen. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hva med Martini Bianco, er ikke så værst den. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 0.7 kalinka 22 anbefalles som billig og drikkelig ( med batery) Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 hvor mange % er det i passoa?? noen som veit? er digg det og Lenke til kommentar
ostov Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Koskenkorva Peach er...8753315[/snapback] Noe av det kvalmeste jeg har drukket noen gang. Fysj! Koskenkorva Cranberry derimot er drikkelig, i det minste. Du kan lage egen tyrker med kalinka 21,9%, men tyrker og fisherman blir nok i meste laget. Du kan alltids spørre betjeningen på vinmonopolet om en vin som ikke er for sur eller søt, alt etter hvordan du liker den. 8759014[/snapback] Må si meg uening i det. Jeg synes det smaker godt, men det kommer jo ann på hva du blander det med. Sist helg så måtte jeg bare løpe for å rekke en taxi. Da blander jeg resten med battery og drakk på vei til byen. Det var ikke noe godt, men gikk ned pga. rusen Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg har hørt frost smaker som frostveske... hehehe 8753986[/snapback] a fy det blir du dårlig av. drakk opp en flaske med det en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå