Liddell Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Håper Fredrik er med. Strømstad eller Winsnes? Din bror har rett Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Håper Fredrik er med. Strømstad eller Winsnes? Din bror har rett Strømstad ble ikke tatt ut, heller ikke Aarøy eller Hamoud Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Da gidder jeg ikke se kampen i det hele tatt Det var leit. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Troppen: Rune Almenning Jarstein Jon Knudsen Mohammed Abdellaoue Martin Andresen Trond Erik Bertelsen Daniel Braaten John Carew (blir ikke med til Sør-Afrika) Christian Grindheim Brede Hangeland Henning Hauger Thorstein Helstad Tom Høgli Morten Gamst Pedersen Tore Reginiussen Bjørn Helge Riise John Arne Riise Per Ciljan Skjelbred Jan Gunnar Solli Kjetil Wæhler. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Mye det samme som sist egentlig. Synes det er greit nok at Drillo ikke tar ut spillere som har overrasket i sesongoppkjøringen. Det var jo det Hareide var glad i, og stabilitet ble en mangelvare. Da er det bedre å ta med et par nye i kvalikken som får prøve seg når det passer. Både Sør-Afrika og Finland er lag som Norge burde ha godt grep om. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Fatter ikke at Martin Andresen fortsatt spiller på landslaget. Utrolig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Savner Trond Olsen der. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg også. Som RBK-patriot ville jeg også gjerne hatt med Demidov. Gleder meg uansett til å se om Drillo kan følge om den glimrende prestasjonen mot Tyskland. Første gang på leeenge jeg har trua på at landslaget skal klare å vinne en kamp (har alltid hatt trua på Drillo, men trodde ikke han kom til å slå Tyskland). Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Noen som vet når sør-afrika kampen går og på hvilken kanal? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Noen som vet når sør-afrika kampen går og på hvilken kanal? Tror det bare er nett TV det skulle vises på igjen? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Ser ut som tv2sport viser den også. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 TV2 sport viser både Norgekampen og Spaniakampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Ser slik ut ja. FAEN ta tv2 og ikke la det norske folk se landskamper uten å punge ut for det. Mulig jeg tar feil,men for noen år siden sa NFF at det norske folk hadde krav på å se de. Blir det slik under vm-kvalik også? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Ser slik ut ja. FAEN ta tv2 og ikke la det norske folk se landskamper uten å punge ut for det.Mulig jeg tar feil,men for noen år siden sa NFF at det norske folk hadde krav på å se de. Blir det slik under vm-kvalik også? Tv2 er kanskje griske, men så dumme at de legger kvalifiseringskamper på betal-tv tviler jeg på. Et sted må selv de skjønne at grensen går. Endret 26. mars 2009 av archongamer Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Skjønner ikke at de får lov til å holde på som de gjør en gang jeg altså. Er jo helt tragisk. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg kan under tvil akseptere de bruker privatlandskamper som et kommersielt produkt. Men, viktige og tellende landskamper skal gis til folket på en landsdekkende kanal. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Noen som vet når sør-afrika kampen går og på hvilken kanal? Programmet begynner 13.30 på TV2 Sport. Kampen begynner vel sikkert 14. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Hvorfor er folk imot TV2 egentlig? Hørte ikke noe surving når kampene gikk på Viasat eller TV3. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg kommer til å bruke http://www.livesport247.com/ som jeg gjorde med Tyskland-kampen. Blir en artig kamp, selv om nå mange av de beste spillerene ikke blir med... :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Hvorfor er folk imot TV2 egentlig? Hørte ikke noe surving når kampene gikk på Viasat eller TV3. Fordi vi forventer bedre fra tv2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå