Prusk Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Først og fremst er det bedre med en spillestil enn å løpe rundt som hodeløse kyllinger. Så veldig destruktivt er det vel heller ikke? Dem forsøker å holde nullen, samtidig som de fosser i angrep når de har ballen? Det motsatte ville jo være ren idioti.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hagen ut mot "Drillo-fotball". Hvilken fotball er det Hagen ønsker å spille? La motstander herje som dem vil, for så å trille ballen sidelengs når vi først får tak i den? Synes forøvrig øveste kommentar i "diskusjonsfeltet" er genial. Så lenge vi vinner kamper, driter jeg i hva slags fotball vi spiller. Er bedre å spille Drillo-fotball og vinne kamper, enn å tape med f.eks. Hareide... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Neste landskamps oppstilling som jeg kunne likt å sett: Jarstein Høgli-Hangeland-Reginiussen-Riise Skjelbred-Gashi-Andresen-Grindheim-Pedersen Carew Jeg tror Drillo kommer til å rulere Carew og Abdellaoue på topp ettersom det passer best inn i formasjonen hans Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Gleder meg til Sør Afrika-kampen allerede. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Gleder meg til Sør Afrika-kampen allerede. Samme her Var det i slutten av Mars? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Gleder meg til Sør Afrika-kampen allerede. Samme her Var det i slutten av Mars? Jepp, 28. mars. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Gleder meg til Sør Afrika-kampen allerede. Samme her Var det i slutten av Mars? Jepp, 28. mars. Også Finland like etterpå Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Er veldig spent foran de kampene. Løser Drillo de kampene på en bra måte, så bør vi vurdere forlengelse av kontrakten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Nå er Hagen bare latterlig igjen. Går til angrep på den mest suksessfulle norske landslagstreneren gjennom tidene Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Han er bare bitter. :!: Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Bare de ikke spiller lange baller, og spiller mest på bakken og vinner er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hagen vet at han ikke får spille og helgaderer seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Altså, for å gjøre det klart: Hagen dropper Drillo, ikke omvendt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Får å gjøre det klart slik at tilogmed Tom forstår: Hagen vet at han ikke hadde fått spilt for Drillo,og helgarderer seg ved å si at Drillo har ødlagt norsk fotball. Endret 1. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Du skjønte at det var ironi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Vet du va ironi betyr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Nå gjør jeg: http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi Hvorfor lurte du egentlig? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Han vet det tydeligvis ikke selv. Jeg skjønte i hvertfall at du var ironisk. Men ja, tåpelig utsagn av Hagen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Tror ikke han skjønte det jeg Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Kom tilbake med Drillo isen!!! http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/lands...hp?artid=537480 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå