Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 2002 da, Makan,tiden flyr når man ikke får lov å være med. (takk hareide og Semb) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 2002 da, Makan,tiden flyr når man ikke får lov å være med.(takk hareide og Semb) Flink trønder *klappe på hodet* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jepp, og pga den grunn blir kampen ekstra vanskelig. Så kampen mot Sør-Afrika er på bortebane da sier du? Spør fordi jeg ikke vet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skal tro det. Siden kampen mot Finland bli vår ''første'' hjemmekamp. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Skal tro det. Siden kampen mot Finland bli vår ''første'' hjemmekamp. Ja, da er det borte mot Sør-Afrika. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kampen endret ingenting. Vi steg 3 plasser uten å ha spilt en eneste kamp. Friendlies påvirker også FIFA-rankingen, men ikke så mye som kvalik. eller mesterskapskamper. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) Kampen endret ingenting. Vi steg 3 plasser uten å ha spilt en eneste kamp. Friendlies påvirker også FIFA-rankingen, men ikke så mye som kvalik. eller mesterskapskamper. At kampen teller inn vet jeg ! Men ikke før neste gang vi stiger. Vi steg 3 plasser rett før kampen, og nå er det vel en måned til det skal stiges litt til. Jeg leste dette et sted i går, skal se om jeg kan lete opp hvor... Endret 13. februar 2009 av kanonkent Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det må vel ha noe med at lag som lå foran oss har tapt og gått mer ned forbi oss Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Regner med det ja Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,12010_4938461,00.html Sant det Drillo sier der. Det burde ikke være et stort problem å spille to kamper i en uke. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,12010_4938461,00.html Sant det Drillo sier der. Det burde ikke være et stort problem å spille to kamper i en uke. Håper og tror Norge slår Skottland. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Solskjær takket nei til NFF Karen Espelund og gjengen er ikke til å tro. De ansetter heller navn fremfor kriterier som f.eks erfaring. Godt og vite Endret 22. februar 2009 av Benitez Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Solskjær takket nei til NFF Karen Espelund og gjengen er ikke til å tro. De ansetter heller navn fremfor kriterier som f.eks erfaring. Godt og vite Ja, men Norge har ikkje så mange trenarar som er i stand til å utføre jobben som landslagsjef Bra han takket nei, han har jo ingen erfaring som trenar. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Viser vel hvor desperate tilstandene var. Intet vondt ord om Sunny, men han har fortsatt mye å lære. Og å "bruke han opp" som trener for landslaget allerede nå, tror jeg ikke ville ha ført til noe bra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Selv om han har spilt for United (og er trener for reservene), tror jeg ikke det er så lurt å ansette han. Greit hvis det hadde vært en jobb for en TL-klubb, men å trene landslaget uten noe som helst erfaring, blir litt for drøyt. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Solskjær? Hahaha. Norges fotballforbund strikes again. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hagen ut mot "Drillo-fotball". Hvilken fotball er det Hagen ønsker å spille? La motstander herje som dem vil, for så å trille ballen sidelengs når vi først får tak i den? Synes forøvrig øveste kommentar i "diskusjonsfeltet" er genial. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hagen ut mot "Drillo-fotball". Hvilken fotball er det Hagen ønsker å spille? La motstander herje som dem vil, for så å trille ballen sidelengs når vi først får tak i den? Synes forøvrig øveste kommentar i "diskusjonsfeltet" er genial. Tull heile greia, Drillo har ikkje ødelagt norsk fotball, han har gjort det stikk motsatte... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Vel han står da i det minste for hva han tidligere har sagt, og ikke endrer mening etter en grei kamp mot et demotivert Tyskland. Nok av de på den andre siden som klagde høyest mot slutten av første Drillo periode, som nå plutselig synes han er så fantastisk igjen. Hagen må vel få mene hva han vil, og tildels kan jeg jo se poenget hans. Det eneste han glemmer er at nordmenn driter i hvordan de vinner, så lenge de vinner. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Etter en så lang periode med kjip, målfattig og 'tapende' fotball tror jeg egentlig nesten alle driter i hvordan laget vinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå