Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kampen endret ingenting. Vi steg 3 plasser uten å ha spilt en eneste kamp.

 

Dette irriterer meg grenseløst!! Dummeste utsagnet på lenge :

 

http://www.dagbladet.no/2009/02/12/kultur/...gheter/4818215/

- Gratis er å be om fred

Indrøy har ingen planer om å beklage overfor sinte seere - eller snarere de som ikke fikk sett kampen på noen åpen kanal i går.

 

- Jeg ser at partiet Rødt er ute og krever at all norsk fotball må tilbake på NRK - gratis. De kunne like godt bedt om fred på jorden, sier TV 2-direktøren.

Lenke til kommentar
Bah.. Ikke rask nok. :ninja:

 

Var det noen som så kampen på tv2 Sumo i går? Hvordan var kvaliteten?

 

Billedvaliteten var temmelig dårlig hos meg (har Get XL ). Langt fra vanlig TV-kvalitet som det sto det skulle være etter at målingen ble gjort. Men ikke så dårlig at jeg reagerte sånn spesielt.

Lenke til kommentar
Kampen endret ingenting. Vi steg 3 plasser uten å ha spilt en eneste kamp.

 

Dette irriterer meg grenseløst!! Dummeste utsagnet på lenge :

 

http://www.dagbladet.no/2009/02/12/kultur/...gheter/4818215/

- Gratis er å be om fred

Indrøy har ingen planer om å beklage overfor sinte seere - eller snarere de som ikke fikk sett kampen på noen åpen kanal i går.

 

- Jeg ser at partiet Rødt er ute og krever at all norsk fotball må tilbake på NRK - gratis. De kunne like godt bedt om fred på jorden, sier TV 2-direktøren.

 

Det er en illusjon om man tror noe er gratis på NRK. Sist jeg sjekket betalte jeg blodpris for kanalen og om de hadde kjøpt fotballrettigheter ville det sikker vært noen hundrelapper dyrere enn de 2000,- jeg alt betaler i året for å se på Nytt på Nytt.

 

Rødt er populistisk og snakker tull og tøys. Fotball på NRK må betales for. Folk er sinte for ingenting, rett og slett fordi man innbiller seg at det som går på NRK er gratis. Det er ingenting dyrere på tv enn det som går på NRK. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om jeg ikke tar helt feil(som kan fort hende) så skal resten av Norges kamper på ''vanlig'' Tv.

 

Tv3\viasat er også betalkanal, husker det ble mye ergelse da Champions League gikk kun på Viasat.

Lenke til kommentar
Om jeg ikke tar helt feil(som kan fort hende) så skal resten av Norges kamper på ''vanlig'' Tv.

http://www.dagbladet.no/2009/02/12/kultur/...gheter/4818215/

Indrøy kan forsikre folket om at alle de norske hjemmekampene i VM-kvalifikasjonen, som TV 2 har rettighetene til, vil bli sendt på morkanalen TV 2.

 

- Det samme vil privatlandskampen mot Finland på Ullevaal, sier han.

 

Fremtidige privatlandskamper på bortebane, som den i går, er det for øvring ingen klare planer for.

 

- Nei, det har vi ikke bestemt oss for ennå, sier han til Dagbladet.no.

 

Du hadde faktisk riktig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...