Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommende kamper

28.03.2009 Sør-Afrika - Norge 1-2

01.04.2009 Norge - Finland 3-0

06.06.2009 Makedonia - Norge 1-2

10.06.2009 kl. 2045 Nederland - Norge 2-0

12.08.2009 Norge - Skottland 3-1

05.09.2009 Island - Norge 0-4

09.09.2009 Norge - Makedonia 3-1

10.10.2009 Norge - Sør-Afrika 1-0

Ja, etter spillet i går tror jeg at vi får endel mål i kampene i våre med målfarlige Carew på topp :)

Lenke til kommentar

Det har vært tunge tider folkens, men tror på bedre dager nå fremover. Hareide prøvde å spille en offensiv og mer moderne fotball og det gikk i dass til slutt. Norge har alltid vært et land for kontringer, bare se på RBK. Lynkjappe overganger og kliniske avslutninger. Det er dette vi er gode på. Annen fotball passer oss bare ikke!

Lenke til kommentar
Kommende kamper

28.03.2009 Sør-Afrika - Norge 1-2

01.04.2009 Norge - Finland 3-0

06.06.2009 Makedonia - Norge 1-2

10.06.2009 kl. 2045 Nederland - Norge 2-0

12.08.2009 Norge - Skottland 3-1

05.09.2009 Island - Norge 0-4

09.09.2009 Norge - Makedonia 3-1

10.10.2009 Norge - Sør-Afrika 1-0

Ja, etter spillet i går tror jeg at vi får endel mål i kampene i våre med målfarlige Carew på topp :)

 

The Game er uenig og mener følgende resultater er mer korrekte:

28.03.2009 Sør-Afrika - Norge 4-0

01.04.2009 Norge - Finland 0-3

06.06.2009 Makedonia - Norge 6-1 (Norge får mål på feil idømt straffespark)

10.06.2009 kl. 2045 Nederland - Norge 10-0

12.08.2009 Norge - Skottland 0-2

05.09.2009 Island - Norge 3-0

09.09.2009 Norge - Makedonia 1-1 (Makedonia får 3 spillere utvist)

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Jeg håper ikke jeg lander på lang tid. Dette er deilig, dette var hvordan det føltes på 90-tallet. Uansett hva som skjer fremover så fikke vi en deilig liten oppkvikker. Drillo-stilen overlevde i beste velgående og B-laget til Norge banket Tyskland. På en imponerende og utrolig underholdende måte.

 

Norge er hurtigere og løpe enda mer enn på 90-tallet fikk jeg inntrykk av. Det manglet endel muskler, så var nervepirrende når tyskerne slo langt eller hadde dødballer, men vi var raske fremover med mange mann. Som en eksploderende vegg.

 

Husker vi banket Brasil 4-2 på lignende vis (ledet vel 3-0 en periode). De som tror Drillo-stilen kun er langpasninger har jo ikke særlig greie på hva de snakker om, for det er en stigmatisering som er høyst unyansert.

 

Norge pleier først å bli kjedelig med Drillo-stilen når de møter lag i ekstrem varme eller mot lag som løper enormt mye med et robust forsvar. Men vi passer godt til storlagene og det gjør ikke noe å tape en kjedelig kamp mot Irland om vi slår Tyskland, Nederland og Italia :)

Lenke til kommentar
blir kvalm av dette jeg! Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg forbanna tv2 igår og deres griskhet når det gjelder penger. De ødelegger fotballen! Heldigvis skal NRK få en tippeligakamp i uka.

Herregud tenk om tv2 får premier league i framtia, da gir jeg opp fotballen!

Tenk om NRK kunne fått rettigheter? Det hadde vert fantastisk! Akkurat som i gamledager.. mye bedre enn de pompøse drittsekkene av noen kommentatorer på Tv2. Og når det i tillegg skal bli lagt opp til at ALLE bortekampene skal bli vist på NETT? Det er helt forkastelig...

 

 

Herregud tenk om tv2 får premier league i framtia, da gir jeg opp fotballen!

 

Det ville vert en katastrofe.

Lenke til kommentar

Koser meg heller med kommentarene nederst på siden her!

 

Beste er denna=D :

Jeg skal si dere en ting "Tv2", JEG TAR EN LANG MARS, OG DRITER I DERES HISTORISKE LØFT PÅ WEB TV!!! Dere er en gjeng med innkompitente kødder. Hvorfor faen ta i fra det NORSKE folk denne store begivenheten??!!! Penger, penger, penger, det eneste dere tenker på. HÅPER VIRKELIG DERE LESER ALLE INNLEGGENE SOM ER KOMMET INN DE SISTE TIMENE, OG TAR DETTE INN I DEN BITTE LILLE DELEN AV HJERNEN SOM TENKER... OG GJØR NOE MED DET. hvis dere i det hele tatt klarer det da, noe jeg sterkt tviler på

Lenke til kommentar
Koser meg heller med kommentarene nederst på siden her!

 

Beste er denna=D :

Jeg skal si dere en ting "Tv2", JEG TAR EN LANG MARS, OG DRITER I DERES HISTORISKE LØFT PÅ WEB TV!!! Dere er en gjeng med innkompitente kødder. Hvorfor faen ta i fra det NORSKE folk denne store begivenheten??!!! Penger, penger, penger, det eneste dere tenker på. HÅPER VIRKELIG DERE LESER ALLE INNLEGGENE SOM ER KOMMET INN DE SISTE TIMENE, OG TAR DETTE INN I DEN BITTE LILLE DELEN AV HJERNEN SOM TENKER... OG GJØR NOE MED DET. hvis dere i det hele tatt klarer det da, noe jeg sterkt tviler på

Haha! Ja han kunne få sagt det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...