ahpadt Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Drillo-is, Drillo-is, Drillo-is! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Haha, ja, gj0r et markedsstunt naa og relanser drillo-isen Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg vil aldri tilgi meg selv for å ikke holde ungene oppe for å se denne kampen. Aldri. Hva de gikk glipp av. Jeg føler meg som verdens dårligste far. Aldri mer skal de måtte sove i en norsk landskamp, om det så være en treningskamp mot Trinidad. Det er herlig å kunne ta så mye av etter en treningskamp av alle ting. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Drillo-is? Haha, lett at jeg kjøper den nå XD Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Syntes de burde laget Drillostøvler. Støvler som er brettet ned og ikke går ann å brette opp med Drillos autograf på Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hadde vært utrolig gøy hvis Drillo-is kom tilbake! Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 - Troen er tilbake, du omtales allerede som Gud? - Jeg tror ikke på Gud en gang... sier drillo til intervju Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hadde vært utrolig gøy hvis Drillo-is kom tilbake! Tro meg, den vil komme Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Genialt intervju før kampen dette her: http://fotball.bt.no/landslaget/article129606.ece De holdt ord Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Han syns det gikk for sakte. Er så deilig å kjenne at entusiasmen strømmer tibake. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Haha, Ola By Rise er en latterlig mann.. I intervju påstår han at grunnlaget for seieren er lagt over tid.. Påstår han virkelig at om Hareide hadde fått fortsette så hadde han vunnet over Tyskland?! Fjott! Dette har kun å gjøre med Drilloeffekten, men spillerne skal ha honnør for å høre på mannen... Kjente jo straks igjen Drillo-stilen, som er noe annet enn den Hareide drev med. Forsvaret var tryggere, spillet var enklere men mer effektiv. De spiller rasjonelt, kynisk og motstanderen blir frustrert. Kjenner det hele godt igjen. Nå er jeg sikker på at Drillo passer best for landslaget. Trodde aldri han kom til å drite seg ut heller, men dette var i overkant av hva vi kunne vente. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 http://www.facebook.com/group.php?gid=4905...gid=24934351719 Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 http://www.facebook.com/group.php?gid=4905...gid=24934351719 Takk! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Drillo-is, Drillo-is, Drillo-is! Den var jævlig god, mener jeg å huske. Bedre enn det som de lager idag... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Drillo skal ta oss til VM. Fra 56. plass på rankingen, skal vi helt opp til toppen! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tenk når Myggen kommer i storform igjen i løpet av våren. Og Carew, og Riise. Tror faktisk vi vinner VM nå. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg har troa! JEG HAR TROA! Vi kommer til VM med Drillo igjen. Hareide kan ta seg en banan. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tenk når Myggen kommer i storform igjen i løpet av våren. Og Carew, og Riise. Tror faktisk vi vinner VM nå. Hehe.. det var én kamp. Men jeg har også bra tro på dette her. Drillo viste forrige gang hvilken genial trener han er for LL- I 1998 kunne vi faktisk ha gått til topps om vi hadde kommet forbi Italia. Drillo gjorde en liten tabbe den gang: torde ikke bytte D Eggen med Hoftun, selv om Hoftun var klart bedre på trening. (Eggen var involvert i nesten samtlige baklengs i den turneringen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå