Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil aldri tilgi meg selv for å ikke holde ungene oppe for å se denne kampen. Aldri. Hva de gikk glipp av. Jeg føler meg som verdens dårligste far. Aldri mer skal de måtte sove i en norsk landskamp, om det så være en treningskamp mot Trinidad.

 

Det er herlig å kunne ta så mye av etter en treningskamp av alle ting.

Lenke til kommentar
Haha, Ola By Rise er en latterlig mann.. I intervju påstår han at grunnlaget for seieren er lagt over tid.. Påstår han virkelig at om Hareide hadde fått fortsette så hadde han vunnet over Tyskland?!

Fjott!

 

Dette har kun å gjøre med Drilloeffekten, men spillerne skal ha honnør for å høre på mannen...

 

Kjente jo straks igjen Drillo-stilen, som er noe annet enn den Hareide drev med. Forsvaret var tryggere, spillet var enklere men mer effektiv. De spiller rasjonelt, kynisk og motstanderen blir frustrert. Kjenner det hele godt igjen.

 

Nå er jeg sikker på at Drillo passer best for landslaget. Trodde aldri han kom til å drite seg ut heller, men dette var i overkant av hva vi kunne vente.

Lenke til kommentar
Tenk når Myggen kommer i storform igjen i løpet av våren. Og Carew, og Riise. Tror faktisk vi vinner VM nå.

 

Hehe.. det var én kamp. Men jeg har også bra tro på dette her. Drillo viste forrige gang hvilken genial trener han er for LL- I 1998 kunne vi faktisk ha gått til topps om vi hadde kommet forbi Italia. Drillo gjorde en liten tabbe den gang: torde ikke bytte D Eggen med Hoftun, selv om Hoftun var klart bedre på trening. (Eggen var involvert i nesten samtlige baklengs i den turneringen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...