Benitez Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fikk ikke sett kampen på grunn av at TV 2 Brannkanalen absolutt skal sende kampen på en av sine nisjedrittkanaler. Men resultatet høres jo deilig ut. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 FOR EN KAMP, FOR EN MANN, FOR ET GENI! DRRRRILLLLO ER TILBAAAAAKEEEE!!!! JAAAAHHHHHHHHH!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Dere får det til å høres ut som drillo spillte alene mot tyskland, må da gi ros til landslags gutta også da! Braaten kan bli ekstremt god.. eller ER ekstremt god, bare han gidder! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jaaadaaa! HJEM HJEM SOM I FØRTIFEM! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Likte best denne jeg Se filmen hos Youtube Lovende dette med tanke på flere spillere i bakhånd Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Mitt tips: 0-1 HERLIG! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fyyy faen så deilig dette var da! Nå er det rett opp på andre plass på fifa rankingen igjen snart. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er bare en treningskamp, men du verden så artig det er. Tyskland som er et av de vanskeligste lagene å slå, helt utrolig bra at vi vinner. Så bare slutten, men etter det som står på VG var det fullt fortjent i tillegg! HURRA Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Mitt tips: 0-1 HERLIG! Respekt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Greit at dette er en treningskamp, men er såååå herlig å slå 2'eren på rankingen! Synd rankingen kom i dag, for nå må vi leve enda en måned på 50-tallet. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er det nå jeg skal si at jeg kødda? Dette er konspirasjon. AAAAAAHHHHHAAhahaahahahahaha (irnonisk latter - før jeg snur meg vekk og går i Dr. Cox stil) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) HERLIG! Jeg ber dere fortsatt om å sjekke twitteren min, og se hva jeg skrev for 28 dager siden. Det Hareide ikke klarte å utrette på 1 år, vil Drillo ha klart etter det 67. spilleminutt i sin første kamp som midlertidig landslagstrener... Grindheim skorte etter 62 min. Jeg fortjener tittelen "årets spåmann" Endret 11. februar 2009 av Ballus Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Saa ufattelig kult at vi vant mot tyskland Med en gang jeg fikk vite at drillo var tilbake i styringen (om enn midlertidig) fikk jeg 0ynene opp for det norske landslaget. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 VG: Troen er tilbake, du omtales allerede som Gud? Drillo: Jeg tror ikke på Gud en gang... haha, my man! Fantastisk resultat i dag, og dette viser berre at med litt flaks og god taktikk(Drillo) kan norge faktisk spele utrulig bra Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er det nå jeg skal si at jeg kødda? Dette er konspirasjon. AAAAAAHHHHHAAhahaahahahahaha (irnonisk latter - før jeg snur meg vekk og går i Dr. Cox stil) Haha! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 - Vi lar Tyskland spille fotball, så løper vi. Vi løper mye i Norge sa Drillo til tyskerne på pressekonferanse Lenke til kommentar
Battone Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Haha, Ola By Rise er en latterlig mann.. I intervju påstår han at grunnlaget for seieren er lagt over tid.. Påstår han virkelig at om Hareide hadde fått fortsette så hadde han vunnet over Tyskland?! Fjott! Dette har kun å gjøre med Drilloeffekten, men spillerne skal ha honnør for å høre på mannen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå