Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjekt å se at Norge ha en spillestil igjen. Hareide skulle gjort mer som Drillo, prioritere forsvar og raske overganger. Det er en idiotisk enkel måte å vise at man har en bestemt spillestil. Dessverre er det kanskje for enkelt for idioter å velge en slik måte å spille fotball.

 

Kollektivet fungerte i stor grad i dag. 4-4-2 med Carew og Braathen kan også være et kjekt alternativ mot dårligere lag, men spillestilen må være den samme. Raskt i angrep når vi har ballen, samtidig som vi gir motstander lite rom framover på banen.

Lenke til kommentar
Vi blir rundpult av B-laget til Wales, spiller uavgjort (kunne fort tapt) mot Island hjemme osv (mange eks) og har ikke vunnet på over et år. Og det mot mye dårlig motstand. Vi fortjenter å ligge bak land som ingen har hørt om på FIFA rankinga. .

 

Så ansetter vi mesias aka Drillo og plutselig så kan vi leke med the big boys? 2-1 seier? Wtf, hva sniffer dere til lunsj? [...] Flopassningen utgår bestefar!

 

http://insultants.files.wordpress.com/2008/04/epic-fail2.jpg

Jeg ler så jeg griner :p

 

HAHAHA! Jeg kommenterte jo rett etter innlegget til The Game at han slettes ikke har peiling på fotball. Dette fikk han da bevist i dag!

Endret av Alastor
Ikke quote bilder
Lenke til kommentar
Problemet til Hareide var at han prøvte å kjøre Barcelona stil med Norge, noe som går til helvete..

 

Problemet slik jeg så det under Hareide, var en total mangel på bevisst spillestil. Om Norge først scoret var det som regel et resultat av en rekke tilfeldigheter eller en kjempeprestasjon av en enkeltspiller. Kollektivet var fraværende. Eneste lagdelen som hadde elementer av lagspill var forsvaret som ofte lå flat. Med Drillo er hele laget en del av kollektivet. Midtbanen ligger dypt og det er lite rom for motstandere å sende avgårde skudd upresset fra 20-40 meter som keepere igjen kan dumme seg ut på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...