ostebonden Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Lulz. Wtf. Norge vant en landskamp igjen, og det er Drillo som må til. Legend. Så ikke kampen, hvordan var Jarstein? Jarstein var på bærtur et par ganger i feltet og hadde en god redning som jeg kan huske. Virket ikke så veldig trygg. Så ikke kampen, hvordan var Jarstein? Gjorde ikke en eneste tabbe! Og var ellers trygg og hadde en veldig god redning han helt sikkert ville sluppet inn hvis Hareide fortsatt var landslagssjef Gjorde 2 store tabber i feltarbeidet! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Så ikke kampen, hvordan var Jarstein? Gjorde ikke en eneste tabbe! Og var ellers trygg og hadde en veldig god redning han helt sikkert ville sluppet inn hvis Hareide fortsatt var landslagssjef Ja DET.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Lulz. Wtf. Norge vant en landskamp igjen, og det er Drillo som må til. Legend. Så ikke kampen, hvordan var Jarstein? Han var for det meste ok, men veldig ustø. Hadde et par ufattelige feilberegninger og hvertfall en kjemperedning. Jeg hadde nok foretrukker Knudsen as usual. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Da sier vi takk til fotballeksperten "The Game" Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hehe, syntes Jarstein var god jeg... Nå skal de sies at streamen min klikket vært halve minutt Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kritikerne av Drillo kan ta seg en bolle. Han er en av tidenes beste landslagstrenere sett opp i mot spillermaterialet han har hatt tilgjengelig. Jeg var udelt positivt til at han skulle få denne sjansen, og kan bare konstantere at dette ser meget lovende ut. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det var så DEILIG! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hahah, "dette betyr ingenting når vi møter makedonia". Drillo, jeg har SAVNA DEG! Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Idag føler eg med stolt av å være norsk!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Min klikka etter 60 min. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Endelig får man igjen for patriotisme! Konge Drillo, dette laget kan slå hvem som helst! Akkuratt som i gamledager! Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Dette får være en lærepenge for NRK. For første gang på mange år er det virkelig en kamp vi nordmenn kan smile bredt av, men majoriteten fikk aldri sett kampen. Landskamper bør IKKE gå på betalkanaler! VM/EM bør IKKE gå på betalkanaler! Btw, hipphurra! Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Første gang på lang tid det var artig å se på Norge igjen. Vi hadde enormt mange overgangsmuligheter som det kunne blitt mer ut av. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hahah, "dette betyr ingenting når vi møter makedonia". Drillo, jeg har SAVNA DEG! Gode gamle drillo Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Vi blir rundpult av B-laget til Wales, spiller uavgjort (kunne fort tapt) mot Island hjemme osv (mange eks) og har ikke vunnet på over et år. Og det mot mye dårlig motstand. Vi fortjenter å ligge bak land som ingen har hørt om på FIFA rankinga. . Så ansetter vi mesias aka Drillo og plutselig så kan vi leke med the big boys? 2-1 seier? Wtf, hva sniffer dere til lunsj? [...] Flopassningen utgår bestefar! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er det jeg har sagt hele tia, ÅGE ER EN DUST! ÅKE KAN IKKE FOTBALL! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Drillo lager mirakler for Norge nok en gang. Håper han blir trener for Norge en god stund nå Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er det jeg har sagt hele tia, ÅGE ER EN DUST! ÅKE KAN IKKE FOTBALL! han kunne jo de før. men jajamensan., Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Vi blir rundpult av B-laget til Wales, spiller uavgjort (kunne fort tapt) mot Island hjemme osv (mange eks) og har ikke vunnet på over et år. Og det mot mye dårlig motstand. Vi fortjenter å ligge bak land som ingen har hørt om på FIFA rankinga. . Så ansetter vi mesias aka Drillo og plutselig så kan vi leke med the big boys? 2-1 seier? Wtf, hva sniffer dere til lunsj? [...] Flopassningen utgår bestefar! http://insultants.files.wordpress.com/2008/04/epic-fail2.jpg Jeg ler så jeg griner Endret 11. februar 2009 av Alastor Ikke quote bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå