Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Lulz. Wtf. Norge vant en landskamp igjen, og det er Drillo som må til. Legend.

 

Så ikke kampen, hvordan var Jarstein?

Jarstein var på bærtur et par ganger i feltet og hadde en god redning som jeg kan huske. Virket ikke så veldig trygg.

 

Så ikke kampen, hvordan var Jarstein?

Gjorde ikke en eneste tabbe! Og var ellers trygg og hadde en veldig god redning han helt sikkert ville sluppet inn hvis Hareide fortsatt var landslagssjef :)

Gjorde 2 store tabber i feltarbeidet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Lulz. Wtf. Norge vant en landskamp igjen, og det er Drillo som må til. Legend.

 

Så ikke kampen, hvordan var Jarstein?

Han var for det meste ok, men veldig ustø. Hadde et par ufattelige feilberegninger og hvertfall en kjemperedning. Jeg hadde nok foretrukker Knudsen as usual.
Lenke til kommentar
Vi blir rundpult av B-laget til Wales, spiller uavgjort (kunne fort tapt) mot Island hjemme osv (mange eks) og har ikke vunnet på over et år. Og det mot mye dårlig motstand. Vi fortjenter å ligge bak land som ingen har hørt om på FIFA rankinga. .

 

Så ansetter vi mesias aka Drillo og plutselig så kan vi leke med the big boys? 2-1 seier? Wtf, hva sniffer dere til lunsj? [...] Flopassningen utgår bestefar!

 

epic-fail2.jpg

Lenke til kommentar
Vi blir rundpult av B-laget til Wales, spiller uavgjort (kunne fort tapt) mot Island hjemme osv (mange eks) og har ikke vunnet på over et år. Og det mot mye dårlig motstand. Vi fortjenter å ligge bak land som ingen har hørt om på FIFA rankinga. .

 

Så ansetter vi mesias aka Drillo og plutselig så kan vi leke med the big boys? 2-1 seier? Wtf, hva sniffer dere til lunsj? [...] Flopassningen utgår bestefar!

 

http://insultants.files.wordpress.com/2008/04/epic-fail2.jpg

Jeg ler så jeg griner :p

Endret av Alastor
Ikke quote bilder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...