Samegerilja Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 "Starter med blanke ark" Har han "lov" til det. Å starte med blanke ark, med de tabbene han har gjort for Norge? Har ikke vi bedre keepere i Norge, når vi må ty til en 34 - åring som gang på gang gjør tabber? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Klart han har lov til å si det, tabbene har ingen ting med saken og gjøre. Hva skal han gjøre da? Gå å skamme seg resten av livet? Vi er i en ny kvalik. og skulle bare mangle at han starter med "blanke ark", om han bør være førstevalg for Norge er noe helt annet Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Klart han har lov til å si det, tabbene har ingen ting med saken og gjøre. Hva skal han gjøre da? Gå å skamme seg resten av livet? Vi er i en ny kvalik. og skulle bare mangle at han starter med "blanke ark", om han bør være førstevalg for Norge er noe helt annet Ble litt dumt skrevet av meg. Mente i sammenheng med fotballen, at han skammer seg hver gang og skal gjøre det bedre neste gang. Hvor mange sjangser skal denne fyren få? Håper Hareide har oppdaget at vi trenger nye keepere, og ikke tilgi hver gang noen tabber seg ut. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Idag gikk laget på en skikkelig smell, jeg synes ikke det er så rart når man lar Braaten spille hele kampen, jeg er fornøyd med Kah sitt comeback, han kan bli en viktig brikke i VM kvalikken, men ellers så var laget helt ute....Gleder meg til da vi møter Montenegro og spillerne er i litt bedre form. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fornøyd med Kah? Hvilken kamp så du på egentlig? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Fornøyd med Kah? Hvilken kamp så du på egentlig? Jeg kan si at han var rævva på det første målet, men det siste målet var Jon Arne Riise sin feil, som kom alt for sent tilbake...Så ja, Kah gjorde det bra, og jeg tror han blir viktig fremover Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Synes ikke Kah gjorde noe positivt, men det kan jeg ikke komme på at noen andre heller gjorde. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Synes ikke Kah gjorde noe positivt, men det kan jeg ikke komme på at noen andre heller gjorde. Kah var sikker på de fleste av passningene han sendte, jeg vil gokjenne hans comeback, han er jo som en debutant Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har du en Kah fetish eller noe? Etter det jeg har hørt var han overhodet ikke imponerende. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Norge på sitt beste det her...Hareide holdt jo ikke løftet sitt og valgte å fortsette, misliker den mannen sterkt. Fantastisk redning av Jarstein i andre omgang forresten. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Helt elendig. Åge Hareide burde pakket kofferten sin og dratt allerede. Trodde vi var ferdig med slike kamper nå jeg, men neida. Det viser bare at landsen fortsatt står på stedet hvil og at det ikke er noe igjen å hente ut av Hareide. De spilte så dårlig at jeg fikk lyst til å rive av meg alt håret og knuse LCD Tv-skjermen min. Man blir rasende rett og slett... Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Helt elendig. Åge Hareide burde pakket kofferten sin og dratt allerede. Trodde vi var ferdig med slike kamper nå jeg, men neida. Det viser bare at landsen fortsatt står på stedet hvil og at det ikke er noe igjen å hente ut av Hareide. De spilte så dårlig at jeg fikk lyst til å rive av meg alt håret og knuse LCD Tv-skjermen min. Man blir rasende rett og slett... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Rart å spille kamp uten plan på landslagsnivå. Tviler på vi får se det igjen. i alle fall ikke før Norge skal spille igjen.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 De spilte så dårlig at jeg fikk lyst til å rive av meg alt håret og knuse LCD Tv-skjermen min. Man blir rasende rett og slett... Det var en treningskamp, men en stor del av troppen ute av form. Ikke grunn nok til å bli rasende spør du meg. kanskje bekymret. Men jeg har gitt om landslaget for lenge siden. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hele troppen spilte rævva, skjønner ikke hvorfor jeg gleder meg hver gang det er landskamp. De spiller jo elendig hver gang. Ingen syns jeg bør få godkjent etter denne kampen, og angående Kah, jeg hadde håpt at han skulle spille bra, men han kan like gjerne utebli fra neste tropp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Den nye landslagstroppen: Hele troppen: Rune Jarstein - Rosenborg Håkon Opdal - Brann Martin Andresen - Vålerenga Eirik Bakke - Brann John Carew - Aston Villa Vadim Demidov - Rosenborg Tarik Elyounoussi - Fredrikstad Christian Grindheim Heerenveen Brede Hangeland -Fulham Thorstein Helstad - Brann Daniel Fredheim Holm - Vålerenga Jon Inge Høiland - Stabæk Azar Karadas - Brann Erik Nevland - Fulham Morten Gamst Pedersen - Blackburn Tore Reginiussen - Tromsø John Arne Riise - Liverpool Per Ciljan Skjelbred - Rosenborg Jan Gunnar Solli - Brann Jarl-André Storbæk - Vålerenga Fredrik Strømstad - Start Kjetil Wæhler - Vålerenga OVERASKELSEN: Vadim Demidov Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Overraskelsen må jo være Jan Gunnar Solli? Han har vært skadet, og spilte en horribel kamp her 16. mai. Demidov har jo vært god i hele år, og det var bare et tidsspørsmål før han var med i troppen. Endret 19. mai 2008 av Sovehest Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Daniel Fredheim Holm. Jon Knudsen framfor Håkon Opdal spør du meg. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Vadim Demidov & Tarik Elyounoussi til landslaget. Skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå