Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Når de har så fuckings dårlige servere at de kun selger 3-måneders-abonnement pga mangel av linje. Om de ikke kan selge kampbilletter, så trenger de faen meg ikke sende kamper på nett. Skulle vært en lov mot det. Endret 10. februar 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Når de har så fuckings dårlige servere at de kun selger 3-måneders-abonnement pga mangel av linje. Om de ikke kan selge kampbilletter, så trenger de faen meg ikke sende kamper på nett. Skulle vært en lov mot det. Fra dagens VG: TV 2s sportsredaktør Bjørn Taalesen mener TV 2 ikke skal ha skylden for at kampen ikke blir tilgjengelig for alle. - Den nye TV-avtalen NFF og Norsk Toppfotball har forhandlet seg fram til - og som jeg må innrømme vi er lite glade for - gjør at kamper som denne primært vises som webløsning. Vi ønsker å gi folk mulighet til å se matchen på TV. Og godt over 70000 abonnenter på TV 2 Sport kan nå få den muligheten, sier Taalesen til VG. Om jeg skjønner det der helt, vet jeg ikke. Gikk hvertfall til det skritt å hive i et 3 mndr abonnement i går N Å er det en del annet man får se på også da i tillegg til den kampen, men.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Jarstein tilbake på laget ja. Kan være et lurt trekk av Drillo det. Om han ikke presterer som han skal så blir det vel Knudsen resten av kvalikken. Også fint å se Braaten tilbake på laget. Sier meg litt enig med Mini om at han kunne ha fått spissplassen. Han har jo en evne til å skape mye på egenhånd. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 http://www.vgtv.no/?id=21099 *mimre* Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Startoppstillingen: ----------Jarstein---------------------------------- ------Høgli, Hangeland, Wæhler, Bertelsen------------ Braaten, Grindheim, Andresen, Skjelbred, Gamst Pedersen -------------Helstad------------------------------------- Synes det virker veldig bra. Tipper 1-1. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 http://www.vgtv.no/?id=21099 *mimre* Utrolig riktig det de sier om at 90% av det som skjer i fotball er mentalt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 tipper 5-0 tap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Ein-Ein. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Mitt råtips, 2-0 i favør Tyskland. Drillo er bra mann han, men har ikke tro på en så rask endring. Dog tror jeg vi kan få se Norge prøve på endel nytt i forhold til hva vi gjorde under Åge. *Søke på nettet etter streams i morgen. Sumo vil jo ikke samarbeide med oss i utlandet...* Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Tipper 2-1 til Tyskland. Tipper også at Norge har mesteparten av spelet men klarer ikkje å bruka sjansane. Tenk at bare ca. 70000 har mulighet til å sjå kampen, det er bare dumt! Tipper ca. 1 million har lyst til å sjå kampen! Blei mykje tipping her Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg tror at det blir 2-1 til Norge faktisk, synes spillergruppa virker i bedre gnist enn på lang tid for tida, og slikt hjelper. Målscorere: Norge: Daniel Braaten og Erik Huseklepp Tyskland: Mario Gomez Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Mitt tips: 0-1 Mål: Helstad Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Om vi vinner, så tipper jeg det er jævlig ufortjent. Er rimelig sikker på at tyskland kjører over oss. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Gleder meg til å se langpasningene mot Helstad! :!: Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Hoho, funker nok bra det =b Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Det blir 4 mål, et av de til Norge. 3-1 til Tyskland for de som liker det ryddig. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Aldri om det laget klarer å vinne eller spille uavgjort mot Tyskland. Carew og Hangeland er de eneste som holder høy internasjonal klasse og nå har vi bare en av de. Dette blir stortap. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg tror kampen ender 19-45 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg tror kampen ender 19-45 Vi snakker om fotball, ikke håndball. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2009 du tok ikke den du 1945!! HALLO! Nazihets Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå