Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Når de har så fuckings dårlige servere at de kun selger 3-måneders-abonnement pga mangel av linje. Om de ikke kan selge kampbilletter, så trenger de faen meg ikke sende kamper på nett.

Skulle vært en lov mot det.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når de har så fuckings dårlige servere at de kun selger 3-måneders-abonnement pga mangel av linje. Om de ikke kan selge kampbilletter, så trenger de faen meg ikke sende kamper på nett.

Skulle vært en lov mot det.

Fra dagens VG:

TV 2s sportsredaktør Bjørn Taalesen mener TV 2 ikke skal ha skylden for at kampen ikke blir tilgjengelig for alle.

- Den nye TV-avtalen NFF og Norsk Toppfotball har forhandlet seg fram til - og som jeg må innrømme vi er lite glade for - gjør at kamper som denne primært vises som webløsning. Vi ønsker å gi folk mulighet til å se matchen på TV. Og godt over 70000 abonnenter på TV 2 Sport kan nå få den muligheten, sier Taalesen til VG.

Om jeg skjønner det der helt, vet jeg ikke. Gikk hvertfall til det skritt å hive i et 3 mndr abonnement i går :roll: N Å er det en del annet man får se på også da i tillegg til den kampen, men..

Lenke til kommentar

Jarstein tilbake på laget ja. Kan være et lurt trekk av Drillo det. Om han ikke presterer som han skal så blir det vel Knudsen resten av kvalikken. Også fint å se Braaten tilbake på laget. Sier meg litt enig med Mini om at han kunne ha fått spissplassen. Han har jo en evne til å skape mye på egenhånd.

Lenke til kommentar

Startoppstillingen:

----------Jarstein----------------------------------

------Høgli, Hangeland, Wæhler, Bertelsen------------

Braaten, Grindheim, Andresen, Skjelbred, Gamst Pedersen

-------------Helstad-------------------------------------

Synes det virker veldig bra. Tipper 1-1.

Lenke til kommentar

Mitt råtips, 2-0 i favør Tyskland. Drillo er bra mann han, men har ikke tro på en så rask endring. Dog tror jeg vi kan få se Norge prøve på endel nytt i forhold til hva vi gjorde under Åge.

*Søke på nettet etter streams i morgen. Sumo vil jo ikke samarbeide med oss i utlandet...*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...