Sameboe Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Trond Sollied var da langt ifra no flopp i Olympiacos...Han vant serie og cup, de var bare ikke fornøyd med europacup spillet hans Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Trond Sollied var da langt ifra no flopp i Olympiacos...Han vant serie og cup, de var bare ikke fornøyd med europacup spillet hans Skal vel noe til å ikke vinne serien og cup med Olympiakos. Hvis man ser på hvor mye mer økonomi dem har i forhold til de andre lagene i gresk serie, selv Ivar Morten Nordmark ha vunnet serie og cup i Hellas med Olympiakos. Endret 28. desember 2008 av Pizzatrance Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Uansett så er han den norske treneren med mest internasjonal erfaring, noe som kommer godt med siden det er landslag. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 hadde giske brukt litt av oljecashn på Hiddink, hadde jeg blitt gla :b Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Stod i Aftenposten at Norge var i kontakt med en brasiliansk trener. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Skeptisk til han, så ikke ut til å ha utrettet stort i trenerkarrieren sin. Må ikke bare kjøre "all-in" kun fordi han er brasse... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Var vel landslagstrener i 2005 for ett eller annet land som jeg ikke husker navnet på. Uansett burde vi ansette en god, dyktig og kjent trener, ikke bare fordi han er brasse (som personen over meg sier). Endret 28. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Han var landslagstrener for Qatar eller noe sånn. Det sier vel det meste... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2008 Så i avisen nå. Stod han var trener for Aserbadsjan. Er vel ikke så stor forskjell mellom dem og Qatar... Navnet var Carlos Alberto Torres (hvis jeg husker riktig). Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Denne treneren er maniac, ergro ingenting for det norske landslaget. Vi har allerede hatt komiske Åge over en lengre periode uten hell. Da ansetter dem ikke Maniac Torres som ny trener. Lesbelund uttalte i Aftenposten at hun ikke visste noe angående dette. Tror denne Torres er bare ute etter å få sitt navn kjent igjen. Hvis de så mye som skulle ansette denne treneren, da sier jeg takk og farvel til dette landslaget. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Av utenlandske trenere kunne Bora Milutinović ("the miracle worker") muligens vært en interessant kandidat. Navnet var Carlos Alberto Torres (hvis jeg husker riktig).Sattern Lagt til I går, 21:48 Han var landslagstrener for Qatar eller noe sånn. Det sier vel det meste... Forveksler sikkert med Carlos Alberto Parreira, som antagelig ville vært en langt bedre kandidat enn C.A. Torres. Endret 29. desember 2008 av groenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Av utenlandske trenere kunne Bora Milutinović ("the miracle worker") muligens vært en interessant kandidat. Og av norske? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Av utenlandske trenere kunne Bora Milutinović ("the miracle worker") muligens vært en interessant kandidat. Og av norske? Synes det er vanskelig å se en god nok Norsk for øyeblikket. Om jeg må velge, blir det vel Sollied. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4728837,00.html Fy faen, Carew er en av de viktigste spillerne på landslaget. Bra vi ikke har noen kvalikkamper i den tiden han er borte! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2009 Med tanke på alle de superviktige målene han har scoret i det siste året ser jeg ikke på han som noen nøkkelspiller lengre. Men om vi ser på erstatterne er det vel få som kan spille den samme rollen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2009 John Carew er oppskrytt, han har ikke fått til noe på landslaget i senere tid. Han er hakket bedre enn Gamst, uten at det imponerer. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Carew er jo den spilleren av "toppspillerne" som faktisk er den som klarer noe, så det blir feil å si at han ikke får til noe på landslaget. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 John Carew er oppskrytt, han har ikke fått til noe på landslaget i senere tid. Han er hakket bedre enn Gamst, uten at det imponerer. Du er ny til fotball eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 Carew er jo den spilleren av "toppspillerne" som faktisk er den som klarer noe, så det blir feil å si at han ikke får til noe på landslaget.Vis meg noe håndfast han har gjort i år da? John Carew er oppskrytt, han har ikke fått til noe på landslaget i senere tid. Han er hakket bedre enn Gamst, uten at det imponerer. Du er ny til fotball eller? Nei, erdu? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2009 John Carew er oppskrytt, han har ikke fått til noe på landslaget i senere tid. Han er hakket bedre enn Gamst, uten at det imponerer. Hadde hele landslaget vært like god som Carew er, hadde vi nok vært topp 10 på rankingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå