Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi var vel på 2. plass en gang under Drillo-perioden (en bekjent mener det var 1. plass, men mener å huske det var 2.)

 

Jeg er glad jeg er gammel nok til at jeg levde ungdomstiden/tenåringstiden min i perioden hvor Norge virkelig eide :)

Vi lå på andre plass to ganger. Og den andre gangen var det to mnd på rad også.

Lenke til kommentar
Vi var vel på 2. plass en gang under Drillo-perioden (en bekjent mener det var 1. plass, men mener å huske det var 2.)

 

Jeg er glad jeg er gammel nok til at jeg levde ungdomstiden/tenåringstiden min i perioden hvor Norge virkelig eide :)

Vi lå på andre plass to ganger. Og den andre gangen var det to mnd på rad også.

 

De lå en periode helt der opp ja, men den rangeringen må ha vært litt misviende tror jeg.

 

Sven-Göran Eriksson er observert i Oslo, men aviser selv å være aktuell. Men ville det vært noe?

 

Har mer tro på Sollied for Norge jeg.

Lenke til kommentar
Sven trener vel Mexico?

 

Det sto noe om at resultatene med Mexico var så dårlige, at han kan vente bli sparket når som helst.

 

En normal person som allerede er så søkkrik han må være, ville ikke brydd seg om det er 10 eller 40 mill hvis han var interessert i den sportlige utfordringen. Det ville hvertfall ikke virket logisk. Hva betyr de millionene fra eller til for ham..?

Endret av groenn
Lenke til kommentar
Sollied har ikke akkurat overrasket meg som trener. Så skjønner ikke hvorfor folk er så gale etter han. Jeg mener at man på død og liv ikke må han en norsk trener. Spør du meg så må vi ha en som har kvalifikasjoner, jeg kan dessverre ikke se det hos noen norske trenere per dags dato.

 

Mener Sollied har kvalifikasjon. Merket hva han gjorde med Rosenborg, det året han vikarierte for Eggen. Det imponerte meg.

Endret av groenn
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor enkelte sjeler der ute vil ha Sollied. Han gjorde det kanskje bra med Rosenborg (den ene sesongen), men vi må ikke glemme at dette var da RBK var på sitt beste. Ingen norske lag var i nærheten. Han vikarierte da også. Hvis dette er tilfellet kunne man ansatt Tørum eller Ola By Rise, begge gjorde det bra med RBK.

 

Sollied ble sparket i Olympiakos og gjør det elendig for Heerenveen. Trond Sollied er litt som John Carew; går fra den ene "store" klubben til den andre uten å helt fatte hvorfor. John Carew har spilt for noen av de største klubbene i Europa, men har aldri vært en av de beste spissene i europa akkuratt.

 

Nordlie synes jeg kan passe perfekt. Han er en nådeløs trener som krever resultater. Lanslaget spiller kanskje maks 12 kamper per år, det er ikke mange samlinger. Da får man Nordlie i små doser. Han har jo gjort underverker med klubber slik. Jeg er også av den oppfatning at det ikke er nøye om treneren er norsk eller ikke. Vi har hatt en god del norske trenere og det har ikke funka, hva med å prøve å gjør som andre nasjoner som er mye bedre enn oss. Hente en utlending.

 

Carlos Alberto kan jeg desverre ikke uttale meg om da jeg ikke vet mye om hans trenerkarriere enn det jeg har lest på wikipedia, men en mann som har trent Aserbadsjan og noen klubber i Brasil må være en veldig god trener for å få jobben her i Norge, men jeg skal ikke si no. Mannen kan være den flinkeste kandidaten for alt jeg vet.

 

Skulle nesten hatt folkeavsteming på landslagstrenere. En sånn fotballtrener-idol :p

Endret av Vrinsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...