Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hvorfor en trener skal ha så høye lønnskrav som titalls millioner. Hvor kommer pengene fra i internasjonal fotball mon tro? I hverfall ikke fra apekattene på tribunen.

 

I de store landene som England, Tyskland, Italia osv så skjønner jeg at de har penger, Russland får vel hjelp av sine rikinger også, Roman står vel for brorparten vil jeg tro.

 

Men om Mexico klarer å finne pengene så bør Norge gjøre det også.

 

 

Ikke alle i hele Norge er interessert i fotball da..

 

Vil tro at det er langt flere som er interresert i fotball enn opera ihvertfall, og vi brukte jo x antall milliarder på det.

Endret av zicoz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Skjønner ikke hvorfor en trener skal ha så høye lønnskrav som titalls millioner. Hvor kommer pengene fra i internasjonal fotball mon tro? I hverfall ikke fra apekattene på tribunen.

 

I de store landene som England, Tyskland, Italia osv så skjønner jeg at de har penger, Russland får vel hjelp av sine rikinger også, Roman står vel for brorparten vil jeg tro.

 

Men om Mexico klarer å finne pengene så bør Norge gjøre det også.

 

 

Ikke alle i hele Norge er interessert i fotball da..

 

Vil tro at det er langt flere som er interresert i fotball enn opera ihvertfall, og vi brukte jo x antall milliarder på det.

Nå legger operaen oss i tetsjiktet innen kultur i Europa, om det var verdt det, kan vi diskutere en annen gang. Uansett så ser jeg ikke sammenhengen med opearen i denne diskusjonen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...