hean Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hadde det ikke vært for at jeg er RBK-fan ville jeg forseslått Hamren, tror det ville blitt en fin trener for Norge. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hodgson hadde ikke gjort meg noe , men Nordlie må jo være høy aktuell nå som KIL er i pengekrise Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nordlie tror jeg ikke er noe godt valg. Han er veldig god til å hente opp lag som sliter, og utnytte lagets styrker, men han er ikke særlig flink til å motivere lag som skal ut å kjempe mot bedre lag. Noe Norge må lære seg om de skal være med i et mesterskap igjen. Nordlie er fortsatt ung til trener å være, så han vil nok få sjansene sine etterhvert. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hodgson hadde vært bra! Mye bedre enn de norske valgene. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kjørte igang en egen poll: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1046067 Lenke til kommentar
hean Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Tror heller ikke Nordlie er noe godt valg, han har mange meninger og er meget sta. Får han det ikke som han vil blir det fort misnøye, derfor har han også byttet klubb ofte. Med Nordlie bak spakene får vi nok en positiv Nordlieeffekt med en gang men litt etter litt vil det bygge seg opp uroligheter så¨jeg tror ikke Nordlie er en langvarig løsning. Likevel vil han nok gjøre en god jobb i ett års tid til vi finner en trener for fremtiden. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Egentlig kunne vi legge ned landslaget. Eller det å trene laget kunne gått på rundgang blant trenerne i Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Spillende manager Martin Andresen? Så hadde han vertfall hatt litt mindre klippekort Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Martin Andresen høres ikke så dumt ut nei Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Eller det å trene laget kunne gått på rundgang blant trenerne i Norge. Tilsynelatende et idiotisk forslag, men ved nærmere ettertanke er det fanken ikke en så dum ide. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Martin Andresen høres ikke så dumt ut nei Synes du ikke det? Synes det høres helt idiotisk ut jeg. Etter å ha kjørt Enga rett ned på tabellen i trenerdebuten sin, og etter mindre enn et år skulle ha tatt over landslaget? Da kan jo hvem som helst prøve seg da. Få en utlending nå, slik at de få trenertalentene her i landet kan få litt mer erfaring før de tar et karriereselvmord, i form av landslagstrenerjobben. Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Virker som om NFF sikter høyt nå, virker ihvertfall slik når de spytter jo ut den ene etter den andre boten for å samle penger for å lønne den neste treneren Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Martin Andresen høres ikke så dumt ut nei Hahaha, Andresen som landslagstrener!!! JAAAA!!! Er du dum eller var det ironi? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Dagbladet.no - Store navn vil trene Norge Vi snakker om trenere som har vært i sluttspill med sine landslag. Det er det jeg vil kalle tunge aktører. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nå ble jeg glad:P Hvor artig hadde det ikke vært å fått en stor trener inn, og slå Tyskland i den første kampen? Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 de hadde vore deilig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Har vi noe konkret? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg håper det er Donadoni Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Til prisen NFF er villige til å betale kan du glemme Donadoni også. Selv om agenter ringer å spør om jobben, er det nok like mange som trekker sin interesse når de får høre lønnstaket. Ender nok på en svenske eller nordmann i jobben tilslutt. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Skjønner ikke hvorfor en trener skal ha så høye lønnskrav som titalls millioner. Hvor kommer pengene fra i internasjonal fotball mon tro? I hverfall ikke fra apekattene på tribunen. Uansett så kommer man ikke langt med råmaterialene i dette tilfellet..................... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå