Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nordlie tror jeg ikke er noe godt valg. Han er veldig god til å hente opp lag som sliter, og utnytte lagets styrker, men han er ikke særlig flink til å motivere lag som skal ut å kjempe mot bedre lag. Noe Norge må lære seg om de skal være med i et mesterskap igjen. Nordlie er fortsatt ung til trener å være, så han vil nok få sjansene sine etterhvert.

Lenke til kommentar

Tror heller ikke Nordlie er noe godt valg, han har mange meninger og er meget sta. Får han det ikke som han vil blir det fort misnøye, derfor har han også byttet klubb ofte.

 

Med Nordlie bak spakene får vi nok en positiv Nordlieeffekt med en gang men litt etter litt vil det bygge seg opp uroligheter så¨jeg tror ikke Nordlie er en langvarig løsning.

 

Likevel vil han nok gjøre en god jobb i ett års tid til vi finner en trener for fremtiden.

Lenke til kommentar
Martin Andresen høres ikke så dumt ut nei

 

Synes du ikke det? Synes det høres helt idiotisk ut jeg. Etter å ha kjørt Enga rett ned på tabellen i trenerdebuten sin, og etter mindre enn et år skulle ha tatt over landslaget? Da kan jo hvem som helst prøve seg da.

Få en utlending nå, slik at de få trenertalentene her i landet kan få litt mer erfaring før de tar et karriereselvmord, i form av landslagstrenerjobben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...