Zeph Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Det er mykje feil med landslaget, men det var jo ikkje akkurat uventa at Hareide var nær slutten. Eg synest det er heilt greit, han har ikkje lykkast spesielt godt. Det er ikkje sikkert nestemann gjer det stort betre, men noko må dei jo nesten prøve. Det er lettare å bytte trenar enn spelarar. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Svenniz!!! xD Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 FUCK YEAH! Endelig! Kanskje jeg faktisk gidder å se på landslaget igjen hvis vi får inn en litt ordentlig trener. Se etter ny trener UTENFOR Norge!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Svenniz!!! xDZjer ikke xD!!!! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Gode nyheter med Hareide borte. Bare å se fremover. Personlig så ser jeg store sjanser for at Martin "klippekort" Andresen har spilt sin siste kamp for Norge, og det gjør meg veldig glad. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Slik jeg forsto NFF på Tabloid vil de nok ha en maksgrense på ca. 10 mill. i lønn. Ergo kan man bare glemme storfisk som Hiddink, Svennis, Rehagel etc. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg ville ha Juande Ramos, men er vel mer sikkert at vi får oss en skandinavisk trener! Jeg håper på Ole Gunnar Solskjær Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg ville ha Juande Ramos, men er vel mer sikkert at vi får oss en skandinavisk trener! Jeg håper på Ole Gunnar Solskjær eg med håper på Ole Ginnar Solkskjær. men har ugså lyst å ha en utenlands med. men ikke svennis. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Solskjær er sikkert en fin fyr han, men vi må ha en kar med trenererfaring på toppnivå i det minste. Trond Sollied er nok det mest realistiske valget. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Synes det er bra at det mest sannsynlig blir en norsk trener, selv om det blir på bekostning av resultater. Er jo trossalt et landslag, og synes det er en del av spillet. Driter i hva andre land har gjort før oss. Det blir litt av det samme som den debatten med videodømming inn i fotball. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Var jo mye bråk når det skulle bli ansatt en finsk trener på hopplandslaget, men er få som klager nå... Aktuell odds: Trond Sollied 1.80 Ståle Solbakken 3.00 Jan Jönsson 8.00 Tom Nordlie 9.00 Ole Gunnar Solskjær 26.00 Nils Arne Eggen 29.00 Martin Andresen 29.00 Henning Berg 34.00 Steinar Nilsen 34.00 Egil Olsen 34.00 Uwe Røsler 41.00 Jørn Andersen 51.00 Kjetil Rekdal 51.00 Nils Johan Semb 51.00 Mons Ivar Mjelde 67.00 Roy Keane 1001.00 Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 på vglisten er Guus Hidding på 2. plass Sollied er på 1.plass så kommer tom nordlie og jan jønsonn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Jeg ville ha Juande Ramos, men er vel mer sikkert at vi får oss en skandinavisk trener! Jeg håper på Ole Gunnar Solskjær eg med håper på Ole Ginnar Solkskjær. men har ugså lyst å ha en utenlands med. men ikke svennis. Hvordan kan du ønske deg Ole som landslagssjef? Guus Hiddink er foressten like sansynlig som Per Joar Hansen, bare på et høyere, ikke lavere nivå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Sette en tier på Keane jeg, vinner godt med penger vis han blir sjef Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Sette en tier på Keane jeg, vinner godt med penger vis han blir sjef Tehehehehehe, hadde vært noe det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Hvor er det man kan spille på det der? Antar det blir han der Svensken fra Stabæk. Men håper det blir Sollied. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 10 mill gir oss iallefall ikke Hiddink. Lønnen hans er det vel RA som betaler i Russland så han er vel fornøyd der han er. Jeg legger ikke skjul på at jeg gjerne skulle sett en utenlandsk trener i jobben selv. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Så nettopp debatten i Redaksjon 1 på nett-tv, og er helt enig med Drillos synspunkter. Drillo vet hva han snakker om. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg vil sette noen småkroner på Jan Jønsson eller Kjetil Rekdal. Eller det er ihvertfall de jeg håper på Håper IKKE det blir Sollied. Noen spesiell grunn har jeg ikke, men jeg liker han bare ikke. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 Det at noen i det heletatt tør å nevne Hiddink blir en gåte for meg. Han kommer aldri til å ville ta over det norske landslaget. For det første så tjener han godt over 70 millioner kroner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå