Stonemeister Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Skal ikke mye til for å gjøre det bedre, men om det blir en ny gjøk med kløe i klippekortfingeren blir jeg faen meg sur. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Dette var på tide. Så, hvem tror dere blir den neste til å lede landslaget som aldri har tapt mot Brasil? Det blir nok tusenkunstneren Tom Nordlie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Go Sollied go Sollied Trond Solied his our man He can do what Hareide can't Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ja for faen!!! Endelig trakk han seg!! Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det var på tide han trakk seg, han har ikke gjort en dritt positivt i hele år! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvem er heteste kandidat til å ta over plassen? Sollied? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er vi NØDT til å ha en norsk trener? Er vel mange som har suksess med trenere fra andre land ..? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Mourinho da. Endret 8. desember 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det er igjen tid for Nils Johan Semb......... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 du fortjener pryl. Jeg fortjener kanskje også pryl for ikke å heie på hele Norges RBK når de er ute i Europa? Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Heerenveen (?) sliter så Sollied er en solid kandidat. Personlig håper jeg på Nils Arne Eggen. Det hadde vært moro, men meget usanssynlig. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Tom Nordlie og Frank Rijkaard bør være hete kandidater. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hva med Mons Ivar? Ring Bruun-Hanssen for referanser. Eggen er nok utgått på dato, men Sollied hadde vært interessant. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 du fortjener pryl. Jeg fortjener kanskje også pryl for ikke å heie på hele Norges RBK når de er ute i Europa? M2! Håper alltid at RBK blir ydmyket, så Valencia kampen nå sist frydet meg stort En velomtenkt kniv i ryggen til DanielZU. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) du fortjener pryl. Jeg fortjener kanskje også pryl for ikke å heie på hele Norges RBK når de er ute i Europa? Selvfølgelig ikke. RBK er en klubb i (vackre) trøndelag, ingen krav å håpe at de gjør det bra. Norge derimot... Å håpe at vårt landslag gjør det dårlig=fortjene pryl i min bok. Endret 8. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Så du vil ikke ha norske lag i Europa? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Håper på solbakken eller hiddink! Nordlie holder vi oss unna, han skal bli i kil:D Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 du fortjener pryl. Jeg fortjener kanskje også pryl for ikke å heie på hele Norges RBK når de er ute i Europa? Selvfølgelig ikke. RBK er en klubb i (vackre) trøndelag, ingen krav å håpe at de gjør det bra. Norge derimot... Å håpe at vårt landslag gjør det dårlig=fortjene pryl i min bok. Hahaha! Hvorfor skulle jeg bry meg om et lag jeg ikke har et forhold til i det hele tatt? Skulle jeg plutselig begynne å julbe for Steffen Iversen når han scorer for så å hetse han når han er på besøk i Bergen? Nei takk. Jeg håper ikke at det norske landslaget gjør det dårlig, men jeg gråter meg ikke inn i søvn dersom de ikke gjør det.. Mitt første innlegg var satt litt på spissen. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er vi NØDT til å ha en norsk trener? Er vel mange som har suksess med trenere fra andre land ..? Hadde vært mosomt å se om noen utenlandske trenere kunne gjort en bedre jobb enn de norkse som har styrt skuta i det siste. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Vi kommer ingen vei med en kompis-type som er kamerat med spillerne. Kanskje en tysker er løsningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå