Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sist landslaget presterte så dårlig var i 1978. Hvis man skal se litt komisk på det. Så satt da den landslagstreneren i mange år etter. La oss for gudsskyld ikke håpe at Hareide blir her lengre enn kontrakten sin. Skulle helst ha fjernet idioten nå med engang, men Norsk Fotballs Fiende er så inkompetente at det ikke finnes ord.

Lenke til kommentar
Hiv ut de gamle og sats på de nye, så kanskje vi vinner kamper igjen.

I dag spilte Moa, Fredheim Holm, Olsen, Reginiussen, Knudsen, Høgli og Skjelbred fra start. Folk klager uansett. Jeg skal ikke prøve å forsvare Hareide her, for mener hans tid er omme jeg og, men folk har gjort det til vane at han gjør feil nå. Nå prøvde faktisk Hareide noe nytt og friskt, men spillerne er rett og slett ikke gode nok (umotiverte?).

Solli, Skjønsberg, Huseklepp og Elyounoussi kom innpå som innbyttere også. Hareide prøvde urutinerte spillere i dag fremfor den klassiske Andresen, Hæstad & Carew-greia som ikke har funka i år.

Lenke til kommentar

Savner ledertyper utpå der.. En som blir sint da en annen medspiller mister unødvendig ballen inne på egen banehalvdel opptil flere ganger i en omgang(Morten Gamst Pedersen). Det går bare ikke ann. Vi må han en som kan ta ansvar og gi kjeft til de som fortjener det. Herregud så mange balltap det var igår. Det var som om det aldri sluttet, det bare fortsatte og fortsatte! Laget var usamspilt og dårlig organisert.

Hva hadde Hareide for plan med dette laget i det heletatt? For det var plan de manglet igår. Kan ikke bare si at denne kampen må vi vinne, for det må man ha en plan til. Da de kom over midtbanen med ballen i føttene var det ingen bevegelse rundt dem eller ingen foran dem i det hele tatt.

Hadde man begynt å presse Ukraina høyt i banen fra start er jeg helt sikker på at Norge hadde vunnet denne kampen. Man så at forsvarerne deres ble usikre med en gang de ble satt under press som førte til at de spilte en lang ball som Hangeland eller Reginiussen tok seg av. Det er jo sånt RBK er så gode på, bare se på Valencia-kampen for et år siden der de overrasket spanjolene med høyt press og hva skjedde? 2-0 til RBK både hjemme og borte.

Nei, det er jeg som skulle vært landslagssjef ja!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...