Stonemeister Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er med der, om jeg får en høygaffel også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 På ett år har vi fallet over 30 plasser på rankingen... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Dette skulle vi fått spredd!!! Over alle mulige forum, fått en skribent på norskefans og legge det ut. Varsle TomforNorge...tenker det hadde blitt en del til slutt!!! Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hva har disse to til felles? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Homsesveisen og det sleskete smilet? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Og at de aldri vil gi seg og si de har gjort en crappy jobb. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Begge kan engelsk, begge er etnisk hvite. Fra spøk til alvor. Dette må jo være det dårligste året for fotballandslaget noen sinne? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Dårligste på 30 år leste jeg en plass. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Tapet mot Ukraina gjør meg ikke noe. Det ville ikke en seier ha gjort heller. Selve katastrofen er vel de merkelige laguttakene, og de to tapte poengene mot Island. Ting som teller. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hareide må gå blabla. Dette sa jeg for tidligst i 2005... Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Sist landslaget presterte så dårlig var i 1978. Hvis man skal se litt komisk på det. Så satt da den landslagstreneren i mange år etter. La oss for gudsskyld ikke håpe at Hareide blir her lengre enn kontrakten sin. Skulle helst ha fjernet idioten nå med engang, men Norsk Fotballs Fiende er så inkompetente at det ikke finnes ord. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Fantastisk, supportere som ønsker å lage en lynsjemobb og oppsøke en kar i hjemmet hans. Makan da folkens, skjerpings. Glad jeg ikke så kampen i dag, synd Huseklepp kun fikk 3 minutter. Hiv ut de gamle og sats på de nye, så kanskje vi vinner kamper igjen. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bør være siste gang for Morten Gamst Pedersen og John Arne Riise i alle fall. De er langt fra landslagsmateriale. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hiv ut de gamle og sats på de nye, så kanskje vi vinner kamper igjen. I dag spilte Moa, Fredheim Holm, Olsen, Reginiussen, Knudsen, Høgli og Skjelbred fra start. Folk klager uansett. Jeg skal ikke prøve å forsvare Hareide her, for mener hans tid er omme jeg og, men folk har gjort det til vane at han gjør feil nå. Nå prøvde faktisk Hareide noe nytt og friskt, men spillerne er rett og slett ikke gode nok (umotiverte?). Solli, Skjønsberg, Huseklepp og Elyounoussi kom innpå som innbyttere også. Hareide prøvde urutinerte spillere i dag fremfor den klassiske Andresen, Hæstad & Carew-greia som ikke har funka i år. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Han klagde jo på det selv. At vi hadde alt for mange unge spillere på banen. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Savner ledertyper utpå der.. En som blir sint da en annen medspiller mister unødvendig ballen inne på egen banehalvdel opptil flere ganger i en omgang(Morten Gamst Pedersen). Det går bare ikke ann. Vi må han en som kan ta ansvar og gi kjeft til de som fortjener det. Herregud så mange balltap det var igår. Det var som om det aldri sluttet, det bare fortsatte og fortsatte! Laget var usamspilt og dårlig organisert. Hva hadde Hareide for plan med dette laget i det heletatt? For det var plan de manglet igår. Kan ikke bare si at denne kampen må vi vinne, for det må man ha en plan til. Da de kom over midtbanen med ballen i føttene var det ingen bevegelse rundt dem eller ingen foran dem i det hele tatt. Hadde man begynt å presse Ukraina høyt i banen fra start er jeg helt sikker på at Norge hadde vunnet denne kampen. Man så at forsvarerne deres ble usikre med en gang de ble satt under press som førte til at de spilte en lang ball som Hangeland eller Reginiussen tok seg av. Det er jo sånt RBK er så gode på, bare se på Valencia-kampen for et år siden der de overrasket spanjolene med høyt press og hva skjedde? 2-0 til RBK både hjemme og borte. Nei, det er jeg som skulle vært landslagssjef ja! Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg burde også vært en kandidat til jobben. Gjort det riktig godt på FM 08, litt overrasket over at jeg ikke har blitt spurt! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg har vunnet serien med RBK nå og vunnet de tre først kampene i UEFA-cupens gruppespill på FM 09. JEG bør være kandidaten! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Over tre sesonger henta jeg El-Hadji Diouf, Hakan Yankin og Mikael Forsell. Husker ikke om jeg vant så mye, men det burde jeg ha gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå