Latias Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Knudsen får 10/10. Resten av laget får 1/10. Dommerne får 0,5/10. Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Skummelt å se hvor dårlige de potensielle utenlandsimportene vår er (Moa og TR). Men jeg lurer litt på hvorfor TR ikke fikk kort for den ulltrøya han hadde på seg. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Norge er en skandale. Amatører på rekke og rad. Moa til United? Hahaha. Har han scoret 7 mål ellernoe i år? Oppskrytt som faen. Hent Guus Hiddink eller Jan fra Stabæk så fort som mulig. Altfor mange primadonnaer på landsen.. Orker ikke flere norske trenere med brunost og langpasninger i bagasjen. Vi drar verden rundt og blir pissa på! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Idiotisk at man blir linket til United bare man er helten i Cupfinalen. Han har ingenting der å gjøre. Nesten ingen norske spillere har noe i PL å gjøre. Om du spør SAF eller noen andre i Man Utd om Moa er på vei til klubben, svarer de nok at aldri har hørt om han... Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ingen plan, ingen vilje, ingen kollektiv.. Hareide, trekk deg nå så ledelsen får vinteren til å hente en ny trener og ikke midt oppi gryta med kvalikkamper på våren! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Takk gud for at jeg lot tv'en være avskrudd og brukte 90 minutter av mitt liv på mer fornuftig vis. Legg ned hele landslaget, får være grense for hvor stuslig det kan bli! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Idiotisk at man blir linket til United bare man er helten i Cupfinalen. Han har ingenting der å gjøre. Nesten ingen norske spillere har noe i PL å gjøre.Om du spør SAF eller noen andre i Man Utd om Moa er på vei til klubben, svarer de nok at aldri har hørt om han... Du husker jo Koné var linket med Chelsea, så spurte norske journalister Grant om det. Svaret de fikk var "Vi blir linket med flere spillere hver eneste dag" Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Skjønner ikke at ikke Hareide kan innse at han suger balle som trener og frivillig pakke pappesken. Vi har et oljefond som bare ligger og ulmer. Ta en brøkdel av en promille av det fondet og få inn Guus Hiddink. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Takk gud for at jeg lot tv'en være avskrudd og brukte 90 minutter av mitt liv på mer fornuftig vis. Legg ned hele landslaget, får være grense for hvor stuslig det kan bli! Jeg sier at samelandslaget kan bli offisielt, så blir det andre boller Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Da blir det nok mange røde kort med dagens dommer ihvertfall Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Da blir det nok mange røde kort med dagens dommer ihvertfall Hoho! Noen som vet hva han sa? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Da blir det nok mange røde kort med dagens dommer ihvertfall Hoho! Noen som vet hva han sa? Fucking shit, visstnok. Lenke til kommentar
zicoz Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Får veldig lyst til å si at han forsøkte å bestikke dommeren ved hjelp av mora (ref. lillebror Riise og Stormen i aafk - LSK) men det blir nok for stygt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 For et togkræsj dette laget er. Glad jeg ikke er nordmann.. Tror dette var siste kampen for vår kjære Hareide. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kjære Gud, gi oss en pressemelding om at Hareide trekker seg innen klokken 00:00 AMEN Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hareide er for feig til å si opp jobben, og NFF det samme. "Jeg har kontrakt med landslaget ut blablbla".. Jævla idot! Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Om Hareide kommer til å være trener ut kontraktstida så er det en genial metode for å bli ekstremt hatet. Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Er selvfølgelig ikke overasket over hvor dårlig Norge er. Jeg er derimot skuffet over at Hareide er like trangsynt som eierne til Liverpool. Hareide må pakke sakene sine å ta en tidlig pensjon. Endret 19. november 2008 av JonasT93 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Faen, den idioten er topp motivert... Kan ikke folk danne ett fakkeltog der de går opp mot NFF, og ett mot Åge Haredie sitt hus og krever at han gir seg!!! Endret 19. november 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Faen, den idioten er topp motivert... Kan ikke folk danne ett fakkeltog der de går opp mot NFF, og ett mot Åge Haredie sitt hus og krever at han gir seg!!! Jeg er med ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå