IcedInsanity Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ser mange vil ha Nordlie, men det må vel finnes flere folk her i verden med bedre CV? Tror ikke Nordlie er den beste kandidaten.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja, han vil sikkert heller trene Norge sitt landslag enn Man United Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Han klarer sikkert begge Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Han klarer sikkert begge Haha, det hadde han faktisk ikke klart nei Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Har ikke helt mistet troen på Hareide, men jeg gjør nok opp min mening om han, alt etter hvordan det går med Norge i kvallikken. Men om det skal finnes en ny trener, så tror jeg ikke Norge er stedet å lete. Sånn som jeg ser det, så har vi ingen som er kvalifisert til jobben atm. - Semb har erfaring og rutine, men jeg tror ikke Norge vil komme noensteds med Semb sin spillestil. - Ole Gunnar S. var jo en legende på fotballbanen, men jeg tror han vil trenge noen år på baken som trener før han kan begi seg ut på jobben som trener på landslaget. Og som nevnt tidligere, hvem vil han helst trene ? Man U. sitt 2.lag, eller Norges landslag? - Steinar Nilsen ser jeg ikke på som et alternativ. Vet ikke noe mer om han enn at han har trent Tromsø. - Tom Nordlie kunn kanskje vært et alternativ, men han leverer så varierende prestasjoner. I tillegg driver han spillerne altfor hardt (eks, hardkjøret på Bjørn-H. Riise). - M.I. Mjelde har ikke nok erfaring. Har også bare trent Brann såvidt jeg vet. Noen flere aktuelle norske navn kommer jeg ikke på. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Såle Stolbakken og Sollied er nok norske alternativer. Kanskje han tidligere dametreneren som trente Rosenborg en halv sesong. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ikke glem det mest sannsynlige alternativet. Ola By.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ikke glem det mest sannsynlige alternativet. Ola By.. Ikke søren om vi skal ha Ola By... Da tar jeg heller Stig Inge Bjørnebye Oo Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Såle Stolbakken og Sollied er nok norske alternativer. Kanskje han tidligere dametreneren som trente Rosenborg en halv sesong. Ståle Solbakken hadde jo ikke vært så hakkande gale. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ståle Solbakken har selv uttalt at rollen som landslagssjef er uaktuellt på nåværende tidspunkt. Han har sagt at det kan være en mulighet ved en senere anledning i hans karriere. Noe jeg selv ser på som positivt. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ja, hvis Solbakken for eksempel hadde fått litt erfaring utenfor Skandinavia, så tror jeg gjerne på at han kan være gull verdt for landslaget ved en senere anledning Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Trond Olsen er inne, Andresen er ute. Rart at Huseklepp er utelatt. Ellers er selvsagt Moa og Holm inne. De blir nok satt på tribunen eller satt som ving i en 4-5-1 formasjon.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hadde forventet meg flere RBK-spillere, siden sesongen deres ikke er over enda. At Jarstein ikke er med er greit nok, men tror Tettey og Demidov kunne bidratt med mye. Hele uttaket. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Troppen mot Ukraina Espen Johnsen - Strømsgodset Jon Knudsen - Stabæk Mohammed Abdellaoue - Vålerenga John Carew - Aston Villa Tarik Elyounoussi - Heerenveen Christian Grindheim - Heerenveen Brede Hangeland - Fulham Henning Hauger - Stabæk Thorstein Helstad - Le Mans Daniel Fredheim Holm - Vålerenga Tom Høgli - Tromsø Jon Inge Høiland - Stabæk Trond Olsen - Bodø/Glimt Morten Gamst Pedersen - Blackburn Tore Reginiussen - Tromsø Bjørn Helge Riise - Lillestrøm John Arne Riise - Roma Per Ciljan Skjelbred - Rosenborg Fredrik Strømstad - Le Mans Kjetil Wæhler - Vålerenga Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 hva heter sangen på siste bond film, den i introen.sikker spurt om før men jeg finner den ikke. Espen Johnsen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 hva heter sangen på siste bond film, den i introen.sikker spurt om før men jeg finner den ikke. Espen Johnsen Hva har James Bond med dette å gjøre Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Siden det er privatlandskamp vil jeg gjerne se et slikt lag: Knudsen Høiland - Hangeland - Reginiussen - Riise Skjelbred - Strømstad - Olsen Moa - Carew - Elyounoussi Carew er usikker. Helstad inn for Carew hvis han ikke rekker kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 hva heter sangen på siste bond film, den i introen.sikker spurt om før men jeg finner den ikke. Espen Johnsen Hva har James Bond med dette å gjøre Old quote -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 hadde vært moro og vinne en kamp i 2008^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeeei! Endelig slipper vi Andresen på laget. Nå mangler vi bare at Riise og Gamsten forsvinner og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå