Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Vi ligger bak "nasjoner" som Island (konkurs) og Makedonia (trenger jeg å skrive noe her?)etter 3 kamper ...

 

Face it, Norge er heeelt og holdent ræva. Tror vi fort havner sist i denne gruppa og mtp at vi ikke klarte tidenes enkleste EM kvalik gruppe, så begyner det å bli pinlig.

 

Norge er for øyeblikket blant europas dårligste lag. Skulle ikke forundret meg en smule om vi hadde tapt mot Færøyene lengre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå gjelder det for Norge å slå Ukraina neste måned. 2008 har vært et katastrofeår for Norge. Når man ikke greier å slå lag som Montenegro, Wales, Irland og Island, da tror jeg at man sliter.

 

Jeg synes ikke at Hareide er rett man til å lede dette laget, men samtidig tror jeg vi ikke har godt av en ny trener midt i kvalifiseringen. Laget må sikkert endre spillestilen, og jeg mener at det bare er en ulempe for oss.

Lenke til kommentar

Hareide kommer til å sitte i den stolen til han blir fjernet ifra NFF. Det vil si aldri. Glemmer aldri at Hareide sa han skulle ta opp igjen landslaget etter Sembs fiasko. Veit ikke helt hvem som har prestert hva her, men Semb fikk oss ihvertfall til et sluttspill.

 

Kan ikke ha trenere som er kompis med spillere, noe Åge Hareide er. Tipper han er med på Playstation-konkurransene med Riise og Iversen.

Lenke til kommentar
Hareide kommer til å sitte i den stolen til han blir fjernet ifra NFF. Det vil si aldri. Glemmer aldri at Hareide sa han skulle ta opp igjen landslaget etter Sembs fiasko. Veit ikke helt hvem som har prestert hva her, men Semb fikk oss ihvertfall til et sluttspill.

 

Nesten to. Husker fortsatt play-off kampene mot Tsjekkia hvor Cech var som en levende vegg. Det verste er at Hareide foran forrige EM hadde en gruppe som nesten var for god til å være sann med Tyrkia og Hellas som "topplag". Nå viste det seg jo at Tyrkia gjorde det veldig godt i EM, men uansett..

Lenke til kommentar
Hareide kommer til å sitte i den stolen til han blir fjernet ifra NFF. Det vil si aldri. Glemmer aldri at Hareide sa han skulle ta opp igjen landslaget etter Sembs fiasko. Veit ikke helt hvem som har prestert hva her, men Semb fikk oss ihvertfall til et sluttspill.

 

Nesten to. Husker fortsatt play-off kampene mot Tsjekkia hvor Cech var som en levende vegg. Det verste er at Hareide foran forrige EM hadde en gruppe som nesten var for god til å være sann med Tyrkia og Hellas som "topplag". Nå viste det seg jo at Tyrkia gjorde det veldig godt i EM, men uansett..

 

Kampene mot Tsjekkia var under Hareide. Sembs gikk til playoff mot Spania foran VM 2002

Lenke til kommentar
Noen som husker da Åge Hareide fikk sparken i Rosenborg? Skulle vært en "Rune Bratseth" i NFF også, som kunne filleristet Åge litt... Eller gitt han sparken.

 

Bratseth skulle vært sjef i NFF og Nordlie under han. Ingen vingling der ass;)

Endret av Alastor
Fjernet youtubequote.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...