Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke overaskende resultat. Carew var tålig god i dag, ellers var vi flaut dårlige... som vanlig. Er ikke spennende å se landskamper lenger.

 

Carew var enorm i dag. Han gjør jo alt alene. Uten Carew hadde Norge sett ut som noen hodeløse kyllinger. Har tar ned utspill med mann i rygg nesten hver gang. Resten klarer jo ikke ta ned en ball om dem står alene i midtsirkelen.

Lenke til kommentar

Ja, Hareide burde satt in Tarik for lenge siden. Ja, han burde skjønne at det er HÅPLØST å spille i 4-5-1 hver gang, når det ikke gir resultater.

 

Dog synes jeg at Norge spilte en av sine beste kamper på veldig lenge. 1. omgang var veldig bra, MEN HVORFOR FÅR VI IKKE OPP FOLK SOM KAN HJELPE CAREW? Blir gal av sånt.

 

Er sjansen for å komme til VM nå blåst, eller er det fortsatt teoretisk mulig?

Lenke til kommentar
Ja, Hareide burde satt in Tarik for lenge siden. Ja, han burde skjønne at det er HÅPLØST å spille i 4-5-1 hver gang, når det ikke gir resultater.

 

Dog synes jeg at Norge spilte en av sine beste kamper på veldig lenge. 1. omgang var veldig bra, MEN HVORFOR FÅR VI IKKE OPP FOLK SOM KAN HJELPE CAREW? Blir gal av sånt.

 

Er sjansen for å komme til VM nå blåst, eller er det fortsatt teoretisk mulig?

 

Det er selvfølgelig teoretisk mulig, men med Hareide ved styret så er dette avblåst ifra første kamp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jaja, Em-tur til Polen da.......

Jeg DRITER i om Norge er med eller ikke,stikker uannsett

 

Det kan da bli EM på Norge. For da kan jeg garantere for at Hareide ikke sitter ved roret. Men VM tur det blir det nok ikke på deg. Men det hadde det vel ikke blitt uansett?

Drar ikke til afrika uten Norge nei, DET blir for langt.

 

Æsj, dette var surt :( Hadde håpet på seier jeg nå! :(

Det sa jeg for to år siden-.

Lenke til kommentar

FK Traust tapte igjen ja. Vi skal være glad Nederland kun gadd spille fotball i 2 minutt. Vi har en god spiller og det er Carew. Som dessverre ikke er den mest giftige avslutteren.

 

Skulle hatt Carew, Helstad, Tarik og Huseklepp fremover. Sikkert blitt 5 baklengs med dem på banen, men vi hadde i det minste produsert noe morsomt fremover :)

Lenke til kommentar
Hahaha, Winsens var ikke vår beste idag. Han ble drillet gang på gang av Affelay da han orket. Definitivt ikke den beste idag. Han er god i tippeligaen, men internasjonalt er han for liten og pinglete.

 

Hvem var vår beste da? Tipper du sier Carew, men det var han ikke, må da for faen ta sjansene når man får dem og ikke blåse de 10 meter over mål. Ellers gjorde Carew det bra.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke all negativiteten. Norge skaper sjanser, men klarer ikke å omsette dem, og vi har endelig fått noe som ligner på defensiv trygghet. Angående Winsnes, synes han er god, men bruker litt lang tid i blant.

 

Flaut at Grindheim og Tarik kaster seg.

 

Nei, du har vel egentlig rett. Vi har blitt vant med tap i hele 2008 så vi burde egentlig ta dette som det faller seg. Det kommer fint til ingen nytte med det du ramser opp når det blir tap hver gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...