Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud. Du håper Knudsen skal slippe inn mange mål slik at Norge taper. Hvordan er det mulig ha en slik tankegang?

Det er godt mulig at Jarstein ikke har noen flere kamper for landslaget på noen år, hvor skal egentlig denne mannen stå da? Ikke blir det RBK eller landslaget:-0

 

Danielzu:

Flaut at en småskadd Jarstein må benkes.

 

Norges beste keeper i toppform er Thomas Myhre.

 

Pizzatrance:

Flaut at han i det heletatt er med i troppen.

 

Hahaha, Myhre?!?!?!? Fint at du understreket i toppform, for det er det lenge siden han har vært i. Når sist var det du så han i toppform?

Lenke til kommentar

Håper da ikke at Norge taper. :(

 

Ja,det er flaut å ha med en småskadd spiller i troppen,desverre så er det ikke meg som har tatt han ut, det er Hareide.

 

Var i toppform i forgje Em-kval, men ikke på slutten da. Desverre(ikke tilgit enda)

Men av alle keeperne i Norge som fremdeles er aktiv er han best. Om alle keeperne hadde vært i toppform har nok Thomas fått jobben som 1.keeper.

 

Vil påstå at Norge ikke har en *beste* keeper jeg,bare en håndfull gode keepere.

Lenke til kommentar
Håper da ikke at Norge taper. :(

 

Ja,det er flaut å ha med en småskadd spiller i troppen,desverre så er det ikke meg som har tatt han ut, det er Hareide.

 

Var i toppform i forgje Em-kval, men ikke på slutten da. Desverre(ikke tilgit enda)

Men av alle keeperne i Norge som fremdeles er aktiv er han best. Om alle keeperne hadde vært i toppform har nok Thomas fått jobben som 1.keeper.

 

Vil påstå at Norge ikke har en *beste* keeper jeg,bare en håndfull gode keepere.

 

Myhre spiller for det meste på Viking2 for tiden, hans tid som landlagskeeper er over.

 

Det du sier med at vi har en håndfull gode keeere. Det stemmer ikke, alle er ikke på samme nivå. Selv om alle hadde holdt 4.divisjon, så måtte vi fortsatt ha kåret hvem av dem som var best.

Lenke til kommentar

Jarstein er førstekeeper på RBK igjen nå som Lund Hansen er skadet resten av sesongen. Han skal spille en god del Uefa-cup kamper utover vinteren, så tror han får en fin form resten av året. Grunnen til at han ble benket var fordi han skulle få slippe unna stresset og finne balansen igjen etter at landslaget kom å fucket opp. Van der Sar var vel gjennom noe det samme ved sesongstart, og i Tyskland skjer det ved hver landslagssamling.

 

Keepere avgjør ikke kvalifiseringer. Hvor lenge sto Lehman for Tyskland og slapp inn mål? Likevel har de ikke gått glipp av et mesterskap. Jarstein har en lysende karriere foran seg, så dere må bare vente å se.

Lenke til kommentar
Jarstein er førstekeeper på RBK igjen nå som Lund Hansen er skadet resten av sesongen. Han skal spille en god del Uefa-cup kamper utover vinteren, så tror han får en fin form resten av året. Grunnen til at han ble benket var fordi han skulle få slippe unna stresset og finne balansen igjen etter at landslaget kom å fucket opp. Van der Sar var vel gjennom noe det samme ved sesongstart, og i Tyskland skjer det ved hver landslagssamling.

 

Keepere avgjør ikke kvalifiseringer. Hvor lenge sto Lehman for Tyskland og slapp inn mål? Likevel har de ikke gått glipp av et mesterskap. Jarstein har en lysende karriere foran seg, så dere må bare vente å se.

 

Han bør imponere meg noe veldig i UEFA før jeg kan se på han som en reel utfordrer til Knudsen. Det er ingen tvil om at Jarstein er en mann for framtiden, som alle veit så varer ikke Knudsen evig, han er ikke akkurat yngst. Men per dags dato, så er ikke Jarstein den rette mannen på keeperplass

 

"Keepere avgjør ikke kvalifiseringer"

- Har du glemt EM-kvalifiseringen? (Edit: Myhre og Opdal)

Endret av Pizzatrance
Lenke til kommentar
"Keepere avgjør ikke kvalifiseringer"

- Har du glemt EM-kvalifiseringen? (Edit: Myhre og Opdal)

 

Så klart ikke. Men de tre poengene tapt mot Bosnia var vel hele laget sin skyld. Et forsvar som lar skuddene komme. Borte mot Tyrkia vant Norge et poeng. Hjemme raknet forsvaret og lot de score mål, pluss at angrepet ikke var effektivt nok. Borte mot et svakt Hellas var de like ineffektive. Å skylde på enkeltpersoner er enkelt, men å finne ut hva som gjorde at de enkeltpersjonene gjorde feil er det vanskelige.

Lenke til kommentar
"Keepere avgjør ikke kvalifiseringer"

- Har du glemt EM-kvalifiseringen? (Edit: Myhre og Opdal)

 

Så klart ikke. Men de tre poengene tapt mot Bosnia var vel hele laget sin skyld. Et forsvar som lar skuddene komme. Borte mot Tyrkia vant Norge et poeng. Hjemme raknet forsvaret og lot de score mål, pluss at angrepet ikke var effektivt nok. Borte mot et svakt Hellas var de like ineffektive. Å skylde på enkeltpersoner er enkelt, men å finne ut hva som gjorde at de enkeltpersjonene gjorde feil er det vanskelige.

 

Vi tapte to 2 poeng i "Tyrkia" på bekostning av Myhre. Enig med deg når det gjelder hjemmekampen mot Bosnia, her var Norge totalt elendige! Bortekampen mot Hellas gjorde Norge egentlig en fin figur, fikk jo tross alt et mål annulert, som aldri skulle ha vært det.

Lenke til kommentar
Norge - Nederland 4-0

 

 

Carew x2

Iversen

JA Riise

 

 

TRUA!

 

DEN likte jeg!:D

 

Norge elsker jo å spille fotball mot lag som Nederland. Terrierne våre på midten(Hauger, Grindheim, Winsnes) vil gi Hollenderne lite rom og tid å boltre seg på. Det kan bli en ny opplevelse for dem. Mye avhenger av at midtbanen klarer å henge med og stenge mellomrommet der Van der Vaart og Snejder er farligst.

Tror Henning Hauger vil gjøre en kjempe kamp i debuten sin, han er som skapt for sånne oppgjør hvor han kan stenge rommet mellom midtbanen og forsvaret.

Ellers ser jeg helst at vi satser offensivt og ikke prøver å forsvare oss til poeng. Det bare går ikke ann å gjøre mot Nederland.

Lenke til kommentar
Tror Henning Hauger vil gjøre en kjempe kamp i debuten sin, han er som skapt for sånne oppgjør hvor han kan

Håper han ikke får en "Tettey" under dagens match. Men håper for all del at han vil lykkes.

 

 

Får håpe at det blir en vellykket aften :) Takk til Rema 1000 for de billettene jeg fikk, blir nok koselig å sitte der sammen med sjefen.

 

Skal du på kamp med Reitan? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...