Lawliet Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Messi91: Er du fra Moldova? 9388275[/snapback] nope, pure førdianer føler ingen grunn til å heie på Norge bare fordi jeg kommer derfra. Jeg syns Norge er sykt oppskrytt(i hvertfall av media) og derfor håper jeg at de blir knust. I tilleg syns jeg Norge står for den kjedeligste fotballen i europa(av det jeg har sett). Så jeg finner ingen grunn til å heie på dem. Endret 30. august 2007 av messi91 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Messi91: Er du fra Moldova? 9388275[/snapback] nope, pure førdianer føler ingen grunn til å heie på Norge bare fordi jeg kommer derfra. Jeg syns Norge er sykt oppskrytt(i hvertfall av media) og derfor håper jeg at de blir knust. I tilleg syns jeg Norge står for den kjedeligste fotballen i europa(av det jeg har sett). Så jeg finner ingen grunn til å heie på dem. 9391207[/snapback] Den nasjonale selvfølelse? Tror du jeg heier på TIL siden jeg syns de spiller fantastisk fotball? Selvfølgelig skryter man av dem i media når de vinner, når de ikke vinner så er de hakkekyllinger. Sånn det fungerer. I tilleg syns jeg Norge står for den kjedeligste fotballen i europa Hellas, Hellas og Hellas. Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Moldova,Moldova,Moldova? Skjønner jo egentlig hvorfor de alltid spiller med 11 mann innenfor egen fem-meter, men det gjør jo også at alle kamper mot laget blir gørr kjedelige. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Moldova,Moldova,Moldova? Skjønner jo egentlig hvorfor de alltid spiller med 11 mann innenfor egen fem-meter, men det gjør jo også at alle kamper mot laget blir gørr kjedelige. 9393226[/snapback] Heie Norge! La Carew brøyte seg gjennom- aleine! Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Norge slår et Argentinsk lag som kommer bare for å møte opp. Etter kampen snakker folk om Norge som om dem har vunnet VM! Carew er best osv, når Norge gjør det litt dårlig, Carew er verst, Norge er elendige, Åge bør få sparken osv.. Vil si det er litt flaut... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Enig. Vi bør heller bare legge oss flate å la Argentina valse over oss i respekt for de store spillerne på laget. Carew sugde ja. Skjønner ikke hvorfor han spiller fotball en gang når han bare klarer to mål mot det laget i verden med noen av verdens beste forsvarere. WTF lizm? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Skjønner ikke hvorfor han spiller fotball en gang når han bare klarer to mål mot det laget i verden med noen av verdens beste forsvarere. WTF lizm? 9400472[/snapback] 1-0 - Straffe 2-0 - Keepertabbe = Heltestatus "noen av verdens beste forsvarere" så du oppstillinga? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Var det 4 eller 5 debutanter argentina stillte med? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 "noen av verdens beste forsvarere" så du oppstillinga? 9401523[/snapback] Zanetti og Milito er jo så jævlig dårlige liksom.... Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Messi91: Er du fra Moldova? 9388275[/snapback] nope, pure førdianer føler ingen grunn til å heie på Norge bare fordi jeg kommer derfra. Jeg syns Norge er sykt oppskrytt(i hvertfall av media) og derfor håper jeg at de blir knust. I tilleg syns jeg Norge står for den kjedeligste fotballen i europa(av det jeg har sett). Så jeg finner ingen grunn til å heie på dem. 9391207[/snapback] Jeg er helt enig med deg der. Jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg skal heie på Norge bare fordi det er landet jeg bor i og kommer fra. Jeg holder med Liverpool i utlandet, men jeg har null engelske røtter. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hvor har dere vært det siste halvåret? Norge har jo vist at de faktisk er i stand til å konkurere mot lag som Hellas, Serbia og Tyrkia. Men takket være en god dose uflaks og en del skader så har det ikke gått helt bra. Men de siste kampene har bygget opp mye selvtillit i laget, så de siste kvalikkampene tror jeg skal gå greit. Men det er en veldig vanskelig vei til EM. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hadde vore litt enklare om me slo Bosnia, den kampen var verkeleg katastrofe, både for laget og Myhre. Lenke til kommentar
preje Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Er det noen som vet hvorfor ikke kampen på lørdag Norge - Moldova ikke vises på tv? Jeg finner ingen kanal som sender iallefall Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hmm tror TV3 skal vise den. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Viasat 4 aka ZTV viser den. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Viasat 4 sender den afaik. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ettersom Carew vistnok er et lag alene, hvorfor stiller ikke Norge kun med han på banen? Jeg regner med at to norske lag slår Moldova og gjør sjangsene for mesterskapet enda større. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Den skjønte jeg ikke noe av Dotten. Iversen er tilbake ja. Det kan gå begge veier. Han har ikke spilt mye i det siste, men regner med han er ivrig på å vise gamle kunster. Regner med Braaten kommer inn for han om han ikke presterer den første omgangen. Noe annet enn seier på lørdag er vanskelig å se for seg. Lenke til kommentar
cubeez Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jaja. Da er det klart for det andre oppgjøret på Ullevål på fem dager. Det er Hellas som kommer på besøk, og ekspertene sier dette blir denne kvalifiseringens viktigste kamp, sålangt. Det er et Norge-lag i god form som tar i mot grekerne, og når Hellas som har vunnet seks av syv kamper kommer på besøk, kan det ikke bli noe annet en spennende. Jeg håper for Norges(vår egen) skyld at vi vinner i dag. Om vi vinner i dag leder vi gruppe C med et poeng ned til Hellas og en kamp mer spilt. Tyrkia og Bosnia Hercegovina på tredje- og fjerdeplass ligger et par poeng bak. Da er diskusjonen startet. Diskuter Norge Hellas her! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Gleder meg til kamp. Blir nok en Pizza, litt Cola og Norge kamp ikveld ja. Personlig håper jeg vi ikke faller av og bli defansive bare fordi vi møter Hellas, men håper på dette laget: ------------ Opdal ---------- Storbæl - Hangeland - Hagen - Riise Riise - Andresen - Grindheim Braaten - Carew - Gamst Er Hagen skadet siden han ikke spilte i helgen? Tror på 2-0. Carew x2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå