Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Er kommet til et punkt hvor jeg egentlig mest har lyst til å se folk som Huseklepp og Tarik på banen. Det er så ufattelig traust med landslaget at jeg trenger underholdning. Gi gjerne Myggen comeback også. Hva som helst, bare jeg slipper å se et dørgende kjedelig Norge. :)

 

Helt seriøst så tror jeg Husklepp kombinert med Carew på topp ville skapt et helvete for ethvert forsvar. Keeperne hadde ikke brydd seg så mye, da de begge er flink til å bomme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Carew er nok underholdning for meg! Og Hagen da han er med! Men kunne absoulutt sett Huseklepp eller Tarik fra start, de er liksom krydderet. Synes en av dem kunne kommet inn for Iversen mot Nederland, han gjorde ikke mye av seg mot Skottland annet enn å sløse bort vår største sjanse.

 

Dette mot Nederland?:

4-1-2-1-2

Knudsen

 

Høiland

Hangeland

Wæhler

Riise

 

Tettey

 

Winsnes

Strømstad

 

Elyounoussi

 

Carew

Helstad

 

eller dette?

4-4-2

Knudsen

 

Høiland

Hangeland

Wæhler

Riise

 

Huseklepp

Tettey

Winsnes

Gamst Pedersen

 

Carew

Helstad

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg Hareide bør gå av som trener, enkelt å greit fordi han ikke klarer å samle spillerne til å yte sitt ytterste. Man kan gjenta til det kjedsomme at det er spillerne som spiller men den måten Haride styrer på skaper ikke trygghet og er ikke bra for landslaget.

 

Tar vi vår beste 11-er gitt at noen ikke er skadet og ser på hvilket nivå de spiller og hvordan de presterer i sine respektive klubber og ikke minst på potensiale til å bli enda bedre skal det være mulig for Norge som fotballandslag for herrer å få hvilken som helst motstander til å skjelve i buksene ved å høre navnet Ullevaal.

 

Norge med en god trener mener jeg bør holde til en 10-15 plass på FIFAn og det er også der jeg mener vi hører hjemme, kanskje ikke under Hareide.

Lenke til kommentar

Anslag for resultat i kveld da? Håper ikke Norge scorer tidlig, fordi vi vil prøve å ri inn en 1-0 ledelse fra 1. minutt. Nederland kommer da til å styre kampen, og når dem styrer kampen får dem sjanser nok til å score.. Håper Nederland får til noe av finspillet sitt. Samtidig håper jeg IKKE at Norge velger å kjøre mange lange baller opp mot Ivers som skal stusse til Carew. Først kritisere Semb for å spille "Drillo-fotball", for så å legge en plan etter rammeverket man høylytt kritiserte og skulle bort fra blir for dumt.

 

Regner med vi til tider blir spilt ut, og at mye blir opp til Carew. Om han treffer mål har vi kanskje en sjanse. Tror det blir lite taktiske genistreker av Hareide. Det har jeg for lengst gitt opp.

Lenke til kommentar
Jeg må desverre jobbe når kampen starter. :( Får muligens med meg slutten av 2.omganen.

Tipper Norge leder 1-o til 76minutt så får Jon Knudsen PLUTSELIG et E-anfall og slipper en lett ball i nettet.

 

Det er rart med det der, men har lest rundt på diverse fora, og ingen RBK-supportere har noe særlig tro på Knudsen. Er det fordi han er bedre enn Jarstein?

Endret av Pizzatrance
Lenke til kommentar

HAH.. Jarstein har gjort en halvtabbe så langt i kvalikken, og stått en kamp. Knudsen har gjort samme antall og holdt buret rent. Det er vel slik kortsiktig tenkning som dere har villet blitt kvitt med sammen med Hareide. Men for all del. Jeg håper Jarstein har spillt sin siste landskamp, slik at han slipper det gjørmesølet det laget der har blitt.

 

Håper egentlig bare at Knudsen slipper inn noen mål slik at et fullstappet Ullevaal kan sitte der med fingern i ræva og de andre fingrene i kjeften mens de plystrer.

 

6-0 TIL NEDERLAND!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...