Dotten Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Er kommet til et punkt hvor jeg egentlig mest har lyst til å se folk som Huseklepp og Tarik på banen. Det er så ufattelig traust med landslaget at jeg trenger underholdning. Gi gjerne Myggen comeback også. Hva som helst, bare jeg slipper å se et dørgende kjedelig Norge. Helt seriøst så tror jeg Husklepp kombinert med Carew på topp ville skapt et helvete for ethvert forsvar. Keeperne hadde ikke brydd seg så mye, da de begge er flink til å bomme. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 http://webtv.tv2.no/webtv/ Viser treningen til Nederland:) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tom Nordlie som landslagssjef! Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Carew er nok underholdning for meg! Og Hagen da han er med! Men kunne absoulutt sett Huseklepp eller Tarik fra start, de er liksom krydderet. Synes en av dem kunne kommet inn for Iversen mot Nederland, han gjorde ikke mye av seg mot Skottland annet enn å sløse bort vår største sjanse. Dette mot Nederland?: 4-1-2-1-2 Knudsen Høiland Hangeland Wæhler Riise Tettey Winsnes Strømstad Elyounoussi Carew Helstad eller dette? 4-4-2 Knudsen Høiland Hangeland Wæhler Riise Huseklepp Tettey Winsnes Gamst Pedersen Carew Helstad Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 ehm....Grindheim var en av de klart beste mot Skottland, ikke bytt sentral midt ennå!! Bare B.H Riise må byttes med Gamst Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 genialt, jeg skrev meg opp Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Grindheim var ikke en av de beste. Han VAR den beste. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Grindheim + best hører ikke sammen. Hater den karen intenst. Huffameg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Liker ikke han så veldig mye jeg heller, men han var banens beste for min del mot the Scots. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ingen tvil om at Grindheim har vokst enorm siden har forlot VIF. Han er nok den som er nærmest en sjefsrolle på midtbanen. Bør ihvertfall ikke være noen tvil om at Martin Andresen sine dager på landslaget er over. Pantera Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Personlig synes jeg Hareide bør gå av som trener, enkelt å greit fordi han ikke klarer å samle spillerne til å yte sitt ytterste. Man kan gjenta til det kjedsomme at det er spillerne som spiller men den måten Haride styrer på skaper ikke trygghet og er ikke bra for landslaget. Tar vi vår beste 11-er gitt at noen ikke er skadet og ser på hvilket nivå de spiller og hvordan de presterer i sine respektive klubber og ikke minst på potensiale til å bli enda bedre skal det være mulig for Norge som fotballandslag for herrer å få hvilken som helst motstander til å skjelve i buksene ved å høre navnet Ullevaal. Norge med en god trener mener jeg bør holde til en 10-15 plass på FIFAn og det er også der jeg mener vi hører hjemme, kanskje ikke under Hareide. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Synes faktisk Hareide kan få sitte der han sitter helt til denne kvalikken er ferdig, slik at laget kan begynne med blanke ark til EM-kvalikk. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Anslag for resultat i kveld da? Håper ikke Norge scorer tidlig, fordi vi vil prøve å ri inn en 1-0 ledelse fra 1. minutt. Nederland kommer da til å styre kampen, og når dem styrer kampen får dem sjanser nok til å score.. Håper Nederland får til noe av finspillet sitt. Samtidig håper jeg IKKE at Norge velger å kjøre mange lange baller opp mot Ivers som skal stusse til Carew. Først kritisere Semb for å spille "Drillo-fotball", for så å legge en plan etter rammeverket man høylytt kritiserte og skulle bort fra blir for dumt. Regner med vi til tider blir spilt ut, og at mye blir opp til Carew. Om han treffer mål har vi kanskje en sjanse. Tror det blir lite taktiske genistreker av Hareide. Det har jeg for lengst gitt opp. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Tipper 3-1 til Nederland. Ikke optimistisk, men det er jeg sjelden så.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg må desverre jobbe når kampen starter. Får muligens med meg slutten av 2.omganen. Tipper Norge leder 1-o til 76minutt så får Jon Knudsen PLUTSELIG et E-anfall og slipper en lett ball i nettet. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Pfffffffffffffft, klart vi vinner!! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Jeg må desverre jobbe når kampen starter. Får muligens med meg slutten av 2.omganen.Tipper Norge leder 1-o til 76minutt så får Jon Knudsen PLUTSELIG et E-anfall og slipper en lett ball i nettet. Det er rart med det der, men har lest rundt på diverse fora, og ingen RBK-supportere har noe særlig tro på Knudsen. Er det fordi han er bedre enn Jarstein? Endret 15. oktober 2008 av Pizzatrance Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Er vel mest fordi han har epilepsi. Skal ikke påstå at Jarstein er norges beste keeper. Men det er ikke Knudsen heller. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Er vel mest fordi han har epilepsi. Skal ikke påstå at Jarstein er norges beste keeper.Men det er ikke Knudsen heller. Av norske keepere så vil jeg rangere Knudsen som Norges beste. Hvem vil du sette på topp? Må vel være litt flaut for Jarstein? Bli danket ut av en keeper som har Epilepsi. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 HAH.. Jarstein har gjort en halvtabbe så langt i kvalikken, og stått en kamp. Knudsen har gjort samme antall og holdt buret rent. Det er vel slik kortsiktig tenkning som dere har villet blitt kvitt med sammen med Hareide. Men for all del. Jeg håper Jarstein har spillt sin siste landskamp, slik at han slipper det gjørmesølet det laget der har blitt. Håper egentlig bare at Knudsen slipper inn noen mål slik at et fullstappet Ullevaal kan sitte der med fingern i ræva og de andre fingrene i kjeften mens de plystrer. 6-0 TIL NEDERLAND! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå