Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Makedonia er usedvanlig sterke på hjemmebane. Skottland dro derifra med tap, og Krotia fikk kjenne makedonsk smerte under EM-kvalifiseringen. Så man kan ikke være 100& sikker på 6 poeng i oppgjøret mot dem.

 

Har du i det heletatt lest noen form for statistikker? Norge er som kjent mye dårligere på hjemmebane enn de er på bortebane. Så den tippingen din må være tatt ut helt ifra det blå.

 

Jeg sier jo at det er det Norge må klare for å kvalifisere seg, ikke at det er statistisk riktig. Hvis vi skal se på statistikken så kommer Norge til å ende på bunnen av denne gruppen. Vi har jo hatt elendige resultater de siste 2 årene.

 

Hvis Norge vil til VM må de vinne kamper hjemme som borte. Cold facts!

Lenke til kommentar
Nei, tror nok det blir gjevnt. Tipper 2-1 til Norge, for å være litt patriot.

Det resultatet tipper jeg også. ^^

Norge går nok ut offensivt, fordi denne kampen er viktigst for oss. Vi har ikke råd til å tape poeng og jeg forventer å se et lag full av selvtillit etter Skottland-kampen. Vi produserte så mange sjanser og var klart det dominerende laget. Tror nok at de dårlige resultatene i 2008 skal tenne spillerne og da kan vi fort se et Norge-lag som folk var vant til å se dem på 90-tallet.

 

Hareide sa at laget skal satse på lange baller mot spissene. Det kan fort hende at Carew kommer alene mot keeper og scorer. :)

Lenke til kommentar
Nei, tror nok det blir gjevnt. Tipper 2-1 til Norge, for å være litt patriot.

Det resultatet tipper jeg også. ^^

Norge går nok ut offensivt, fordi denne kampen er viktigst for oss.

Hvor ofte har vi ikke hørt det..og blir like skuffet hver gang.

Hareide sa at laget skal satse på lange baller mot spissene. Det kan fort hende at Carew kommer alene mot keeper og scorer. :)

 

:rofl:

Endret av Angels Eye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...