The Hoff Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvorfor i helv*** spilte Bjørn Helge Riise landskamp? Oja, glemte visst at Hareide var trener... BH Riise gjorde jo absolutt en god figur frem til han ble byttet ut i går. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Da så jeg en annen kamp. Den kampen jeg så var det Gamst som gjorde en god figur. For å være han på landslaget var det faktisk over all forventning. Bjørn Helge ikke den kantspilleren Norge trenger. Han faller gjennom både på mann mot mann og innlegg. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvorfor i helv*** spilte Bjørn Helge Riise landskamp? Oja, glemte visst at Hareide var trener... BH Riise gjorde jo absolutt en god figur frem til han ble byttet ut i går. Kødder du? Helge gjorde en forferdelig kamp - VG og Dagbladet er enige med meg, de gav han dårligst karakter av alle. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Sting-Emil har ikke så høye krav til hva som er å spille bra siden han holder med ManU Vi bør slå Nederland hjemme. Vi kan leve med uavgjort, men er målet å kjempe om seier i gruppa (som bør være målet siden play off som oftest blir mot nasjoner vi får juling av) bør vi absolutt gå ut på Ullevaal for å vinne! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Nope, sammen med resten av laget gjorde han en god førsteomgang. I andreomgang ble han fort sliten (pga. manglende kamptrening), Hareide burde nok tatt han ut tidligere. @bruno99, jeg ler meg ihjel. Endret 12. oktober 2008 av String-Emil Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nope, sammen med resten av laget gjorde han en god førsteomgang. I andreomgang ble han fort sliten (pga. manglende kamptrening), Hareide burde nok tatt han ut tidligere. @bruno99, jeg ler meg ihjel. Så morsom var den da ikke Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nope, sammen med resten av laget gjorde han en god førsteomgang. I andreomgang ble han fort sliten (pga. manglende kamptrening), Hareide burde nok tatt han ut tidligere. @bruno99, jeg ler meg ihjel. Du kan ikke ha sett samme kamp som alle oss andre. Bjørn Helge (G)riise gjorde en forferdelig figur. Ikke bare bommet han på en gedigen sjanse, men han spilte som en 3.divisjonsspiller også. Dette laget går ikke etter prestasjoner, men navn. Sånn kan vi ikke ha det. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvorfor i helv*** spilte Bjørn Helge Riise landskamp? Oja, glemte visst at Hareide var trener... BH Riise gjorde jo absolutt en god figur frem til han ble byttet ut i går. B.H. Riise var elendig. Rart han startet når Gamsten, Braaten, Huseklepp og Tarik blant annet satt på benken.. Ikke det at jeg mener Gamsten presterer bra på landslaget, men også han var bedre enn Riise igår. Riise skulle vel ikke vært med i troppen i det hele tatt.. Gutten har jo vært skada hele sesongen. Tragisk at han var med! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det er ikke ofte jeg sier dette her, men på onsdag forlanger jeg at Gamsten skal starte. Starter (G)riise blir jeg dypt skuffet. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Huseklepp satt ikke på benken så det er sagt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nå har ikke Tarik noe å gjøre på kanten eller. Hiv inn Tarik sammen med Carew på topp. Eventuelt Helstad og tarik som supersub. Strømstad og Helstad burde få spille sammen på landsen. Braaten viste nok en gang at han er like udugelig som altid. Håper virkelig fyren har "knappen" på neste kamp han får spille. Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Norge - Island kampen er en slik vi må vinne for å komme til VM. Uavgjort mot større land er ok, men mot mindre land må vi vinne. Mener du uavgjort mot Skottland er en bra prestasjon? Skottland er ingen stor nasjon, men vanskelig å slå borte. Har kun tapt 3 kamper på Hampden park. I dette tilfellet er uavgjort mot Skottland i første omgang greit på bortebane, men på hjemmebane må vi vinne. La oss se på gruppa: 1. Nederland 2. Skottland 3. Norge 4. Makedonia 5. Island Vi må ta 6 poeng mot Makedonia, minst 2 poeng mot Nederland (kanskje 3). Minst 4 poeng mot Skottland, skulle gjerne hatt 6 poeng mot Island, men vi nøyer oss med 4 poeng. Da har vi 16 poeng etter at gruppa er ferdigspilt. Dette bør holde til andreplass. Nederland tar 6 poeng mot Makedonia, 3 poeng mot Skottland, 6p mot Island og 2 (eller 3) mot Norge. Da har de 18 (eller 19) poeng og tar første plassen. For at vi skal gå videre tar Skottland 3 poeng mot Nederland, 4 poeng mot Island, 1 poeng mot Norge og 6 poeng mot Makedonia. det blir 14 poeng. Dette kan gå, men vi må hele tiden ligge foran Skottland. Nederland er kanskje det beste laget i europa per dags dato. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Makedonia er usedvanlig sterke på hjemmebane. Skottland dro derifra med tap, og Krotia fikk kjenne makedonsk smerte under EM-kvalifiseringen. Så man kan ikke være 100& sikker på 6 poeng i oppgjøret mot dem. Har du i det heletatt lest noen form for statistikker? Norge er som kjent mye dårligere på hjemmebane enn de er på bortebane. Så den tippingen din må være tatt ut helt ifra det blå. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Makedonia har vell Pandev? Som garrantert skorer mot oss. Nå må vi også huske at vi ble eid av Montenegro.. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Makedonia har vell Pandev? Som garrantert skorer mot oss. Nå må vi også huske at vi ble eid av Montenegro.. Sist men ikke minst, Wales. Stemmer, Mr. Goran skal vel være en meget stor trussel mot et norsk forsvar, kan aldri ta slike land useriøst. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Nordlie er definitivt ikke rett mann for jobben. Det Norge trenger er en trener med internasjonal erfaring. Dersom man absolutt må ha en norsk trener, så er det kun Trond Sollied som er aktuell. Jeg kunne tenkt meg en utenlandsk trener med pondus a là Guus Hiddink. Unge trøndere kan si fornuftige ting. Verden raser sammen. Trond Sollied virker som den mest solide kandidaten. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ut med Hareide inn med Tom Nordlie. Det er en mann som redder skuta! Hadde vi bare hatt ei skute så. Norge under Hareide er en gummibåt! Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Går onsdagens kamp kun på TV2s internett-tv-tilbud, eller går den på noen tv-kanaler også? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Går onsdagens kamp kun på TV2s internett-tv-tilbud, eller går den på noen tv-kanaler også? Kampen går på TV2. Sendingen starter 18.00. Selv skal jeg følge med på GoldenGoal-gutta kommentere kampen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvor skal Henrik og Johan kommentere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå