Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg ER så LEI av Carew!!! Han eeeeeeeer så dååååårlig!!!

Det var nå og en spiller å klage på. Vår beste idag sammen med den sentrale midtbanen.

 

Nå tenker eg ikke bare på ÈN kamp

Er du seriøs? Alt oppstyret i pressen rundt Carew hadde en grunn. Carew er vår beste spiller, og den som presterer best på landslaget. Hva har du å utsette på Carew?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Eg ER så LEI av Carew!!! Han eeeeeeeer så dååååårlig!!!

Det var nå og en spiller å klage på. Vår beste idag sammen med den sentrale midtbanen.

 

Nå tenker eg ikke bare på ÈN kamp

Carew storspiller jo for Aston Villa!
Lenke til kommentar

Vi gjør en god kamp i dag, men greier ikke å score. Carew hadde et par situasjoner alene med keeper som han burde ha scoret på. Iversen skulle ha utnyttet muligheten bedre, etter at han fikk en herlig ball fra Gamsten. Samtidig skulle vel han der spissen scoret for Skottland på åpent mål. Jeg trodde det faktisk var avblåst for offside og det var grunnen til at skottene stod der og fortvilte, men da jeg så reprisen skjønte jeg at han hadde bommet. :D

Synes at Hareide skulle ha sendt inn en spiss mot slutten. Han hadde jo igjen et bytte og burde vel ha brukt det opp. Knudsen var god i målet, selv om han ikke trengte å gjøre all verdens mye. Litt skuffet over Daniel. Han ble vel sendt inn for å få noen friske bein på topp, men han mistet ballen for mye.

 

Jeg så kampen på Sky Sports. Det var 1000 ganger bedre bilde-, og lydkvalitet, og kampen gikk minst fem sekunder raskere der. Kommentatorene på Sky er også mye bedre enn Stokke og co.

Lenke til kommentar
Er litt spent på kampen mot Nederland jeg. En god stund siden vi har møtt et sånt storlag hjemme i en kvalik, er det ikke?

 

Fikk jo skikkelig kamp mot døren av Island, så veit ikke helt åssen dette ender på Ullevaal. Ullevaal er ikke akkurat noe fryktet fort for motstanderene heller.

 

Spent på om de i dag får fram den der spesielle fandenivoldske skjerpen mot store motstandere - som de på en måte ofte hadde i bakermet før i tiden. Det resulterte jo med noen "skalper i beltet" rett som det var :cool:

Lenke til kommentar
Da var forutsetningene helt annerledes. Da hadde vi helt andre spillere og DRILLO var trener. Som alle veit så var Norge fryktet på Ullevaal før.

 

Jo, men vil jo si at både forgjengeren Tor Røste Fossen (vi hopper over Grip og Stadheim) - og etterfølgeren Semb maktet å få det beste ut av mannskapet.

 

Dette blir med andre ord Hareides store prøve. Han trenger å overbevise litt i en hjemmekamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...