Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde troa på at vi kom til å vinne etter første omgang, men nei. Så jævli synd at ikke Iversen putta når han fikk chippen igjennom fra Gamsten. Gamsten var ikke så håpløs idag. Braaten har jeg gitt opp for lenge siden. Jubla når han dro fra RBK, trodde ikke mine egne øyne når han ble sluppet innpå idag. En god kamp av Norge, vi var det beste laget, og fortjente tre poeng.

 

Eg ER så LEI av Carew!!! Han eeeeeeeer så dååååårlig!!!

Det var nå og en spiller å klage på. Vår beste idag sammen med den sentrale midtbanen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hadde troa på at vi kom til å vinne etter første omgang, men nei. Så jævli synd at ikke Iversen putta når han fikk chippen igjennom fra Gamsten. Gamsten var ikke så håpløs idag. Braaten har jeg gitt opp for lenge siden. Jubla når han dro fra RBK, trodde ikke mine egne øyne når han ble sluppet innpå idag. En god kamp av Norge, vi var det beste laget, og fortjente tre poeng.

 

Eg ER så LEI av Carew!!! Han eeeeeeeer så dååååårlig!!!

Det var nå og en spiller å klage på. Vår beste idag sammen med den sentrale midtbanen.

Jeg lukter litt ironi :p

 

Og ja, vi må forlange litt etter så mange elendige landskamper. Gamst kan ikke starte hver kamp, mens vi venter på at formen snur.

Lenke til kommentar

nok en gang en elendig landskap av Carew. jobber jo greit, men bommer på store sjanser.

midtbanen var kjempe god i dag. Spesielt Grindheim og til tider Winsnes.

Godt å se en keeper som klarer seg fint igjennom en hel kamp.

Men Grindheim var en av Norges klart beste sammen med Hangeland.

 

Whæler klarte seg også veldig fint.

 

Hangeland-Whæler bra stopper-par:)

Lenke til kommentar
nok en gang en elendig landskap av Carew. jobber jo greit, men bommer på store sjanser.

Han holder på ballen så laget får komme seg foran mål, er et solid oppspillspunkt, tar imot all julinga fra stopperne, drar med seg 2-3 forsvarere hver gang han har ballen...

 

Klag på Bjørn Helge Riise eller Daniel Braaten, noen som var elendige. Ikke Carew.

Lenke til kommentar
nok en gang en elendig landskap av Carew. jobber jo greit, men bommer på store sjanser.

Han holder på ballen så laget får komme seg foran mål, er et solid oppspillspunkt, tar imot all julinga fra stopperne, drar med seg 2-3 forsvarere hver gang han har ballen...

 

Klag på Bjørn Helge Riise eller Daniel Braaten, noen som var elendige. Ikke Carew.

 

Du sier noe. Jeg klager ikke bare på Carew. Men jeg tok bare han i farta.

Helt enig med at B.H Riise og Braaten ikke var gode de heller.

Men nå har alle skrytt Carew opp i skyene, også bommer han på noen ganske store sjanser.

Endret av Magg_Jernet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...