Tosha0007 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) ta nederland Kva er det du har røykt i dag? nesten morsom du. Først læra å scora mål, så kan me snakka om å slå malta, så kanskje kan me nærma oss å vinna mot nederland edit: innlegg 250 Endret 11. oktober 2008 av tosha0007 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Den noe ironisk undertonen med tanke på at Norge har tilgode å VINNE en kamp i 2008 kom ikke fram? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Norge kommer ikke til å vinne en eneste fotballkamp i 2008, hvis ikke det er god nok grunn for å sparke treneren. Ja, da finnes det vel egentlig ingen grunner for det... Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) jo den gjorde eigentleg det, men kan aldri vera sikker. Har høyrt mykje rart så ein kan aldri vite føle db.no sin overskrift e ganske treffande: "Bom, bom, bom" Endret 11. oktober 2008 av tosha0007 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hadde troa på at vi kom til å vinne etter første omgang, men nei. Så jævli synd at ikke Iversen putta når han fikk chippen igjennom fra Gamsten. Gamsten var ikke så håpløs idag. Braaten har jeg gitt opp for lenge siden. Jubla når han dro fra RBK, trodde ikke mine egne øyne når han ble sluppet innpå idag. En god kamp av Norge, vi var det beste laget, og fortjente tre poeng. Eg ER så LEI av Carew!!! Han eeeeeeeer så dååååårlig!!! Det var nå og en spiller å klage på. Vår beste idag sammen med den sentrale midtbanen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 hva sa Hareide og han reporteren? Gamsten var et GODT bytte Dere er så jævla fordomsfulle, "Å nei FAEN, GAMST!!" Det er patetisk å si, alle snur formen før eller siden!! Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det at noen kan klage på Carew etter denne kampen, vitner om at personen ikke har noe særlig form for fotballforståelse. Helt klart vårt beste mann idag. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Gamst var jo strålende. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 hva sa Hareide og han reporteren? Gamsten var et GODT bytte Dere er så jævla fordomsfulle, "Å nei FAEN, GAMST!!" Det er patetisk å si, alle snur formen før eller siden!! Er ikke rart folk er negative til denne mannen, han har jo ikke spilt en eneste bra landskamp på 2 år. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 vil nok sei ein av våre beste, grindheim var etter mitt syn hakket vassare i dag. Problemet eg har med carew er at han treng for mange sjansar for å putte ballen i mål Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hadde troa på at vi kom til å vinne etter første omgang, men nei. Så jævli synd at ikke Iversen putta når han fikk chippen igjennom fra Gamsten. Gamsten var ikke så håpløs idag. Braaten har jeg gitt opp for lenge siden. Jubla når han dro fra RBK, trodde ikke mine egne øyne når han ble sluppet innpå idag. En god kamp av Norge, vi var det beste laget, og fortjente tre poeng. Eg ER så LEI av Carew!!! Han eeeeeeeer så dååååårlig!!! Det var nå og en spiller å klage på. Vår beste idag sammen med den sentrale midtbanen. Jeg lukter litt ironi Og ja, vi må forlange litt etter så mange elendige landskamper. Gamst kan ikke starte hver kamp, mens vi venter på at formen snur. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Oppsummerer vel hele kampen.. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 nok en gang en elendig landskap av Carew. jobber jo greit, men bommer på store sjanser. midtbanen var kjempe god i dag. Spesielt Grindheim og til tider Winsnes. Godt å se en keeper som klarer seg fint igjennom en hel kamp. Men Grindheim var en av Norges klart beste sammen med Hangeland. Whæler klarte seg også veldig fint. Hangeland-Whæler bra stopper-par:) Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 treffande oppsumering det armageddon :!: Snudde meg vekk i det han fekk ballen og tenkte: "hel**** Plutseleg såg at det ikkje var avspark men utspark, trudde eg sku dø av latter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Oppsummerer vel hele kampen.. Lurte på om det var en baktanke med den, men det var vel bare det at det var en stor sjangse. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 nok en gang en elendig landskap av Carew. jobber jo greit, men bommer på store sjanser. Han holder på ballen så laget får komme seg foran mål, er et solid oppspillspunkt, tar imot all julinga fra stopperne, drar med seg 2-3 forsvarere hver gang han har ballen... Klag på Bjørn Helge Riise eller Daniel Braaten, noen som var elendige. Ikke Carew. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 På basis av den sjansen Skottland hadde ( ..!) er dette helt greit. Tippet også uavgjort tidlig i 1 omgang. Dette så jevnt ut mellom to middelmådige (-) lag. Generelt savner jeg noe av den kraften vi hadde i angrep under Drillo. Alt for få som kommer på løp når noe er i gang. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) nok en gang en elendig landskap av Carew. jobber jo greit, men bommer på store sjanser. Han holder på ballen så laget får komme seg foran mål, er et solid oppspillspunkt, tar imot all julinga fra stopperne, drar med seg 2-3 forsvarere hver gang han har ballen... Klag på Bjørn Helge Riise eller Daniel Braaten, noen som var elendige. Ikke Carew. Du sier noe. Jeg klager ikke bare på Carew. Men jeg tok bare han i farta. Helt enig med at B.H Riise og Braaten ikke var gode de heller. Men nå har alle skrytt Carew opp i skyene, også bommer han på noen ganske store sjanser. Endret 11. oktober 2008 av Magg_Jernet Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Eg ER så LEI av Carew!!! Han eeeeeeeer så dååååårlig!!! Det var nå og en spiller å klage på. Vår beste idag sammen med den sentrale midtbanen. Nå tenker eg ikke bare på ÈN kamp Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvilke andre kamper tenker du på? Hvilke andre spillere mener du fremstår som bedre enn Carew? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå