Gå til innhold

Tråden for Norges fotball-landslag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en bedriten fotballkamp. Skal være glad for at Skottland har folk som ikke han stokke beina sine, for da hadde det vært tap i denne kampen. Braathen var ihvertfall ikke noe friskt pust, han småjogget hele tiden og ga null innsats. Gamsten kom nesten til noe, men enda ikke noe godt spill ifra han, men det var ihvertfall bedre enn det Braathen fikk vist. Så kan man lure på hvorfor i helvete ikke Hareide putter innpå Tarik? Iversen var usynnlig for meg gjennom hele kampen, eneste gangen jeg la merke til han, var når han fikk gult kort. Meget svak kamp av Iversen. Han kunne ha vært skadet for min del.

0-0 og kjedelig fotball, jaja. Norge i et nøtteskall.

Lenke til kommentar

gjekk ganske bra, men det er surt at alle er vaksinert mot å scora. Skulle hatt tarik, evt helstad på banen. Carew kan jo ikkje avslutta

Kvifor hareide hiv innpå braathen og gamst klarar eg ikkje forstå, braathen er jo så dårleg på landslaget

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Hvorfor utnytter ikke Hareide Strømstad - Helstad samarbeidet som har gitt flere mål i Le Mans?

Braathen har som vanlig knappen på "av" og det byttet gav veldig lite. At BH Riise startet var rett og slett flaut, han fikk en nydelig retur som han meide over, ellers mistet han bare ballen.

Huff, Carew skulle ha satt noen av de skuddene sine.

Nå er det jo bare å ta nederland, så lover det godt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...