Prusk Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Huseklepp er jo mange ganger bedre til å utfordre og komme til innlegg som høyreving enn B.H. Riise. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Vi spiller jo bra, og ingen tsbber oO Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 ikke verst nei. litt skummel tilbakespill for litt siden da, skummelt. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Verken reginiussen eller høgli er med høgli ihvertfall ikke fra star og reginiussen skadet. Ta inn moldskred på laget Men ja, de spiller bra Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Håper det blir Ivers +BH ut Tarik og Helstad inn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nesten litt imponert over landslaget i dag jeg, men 2x Riise har ikke vært gode i dag! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 funker det. synd vi ikke leder. og klarer ikke komme over at huseklepp ikke er med i det hele tatt. må bare være at han er sliten eller noe, får vi håpe. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Synes de klarer seg bra, jeg Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nå vil jeg ha BHR ut. Man ser klart og tydlig at denne mannen ikke har spilt fotballkamper på veldig lang tid, skjønner ikke at denne mannen blir foretrukket fremfor Tarik. Men nå er ikke Hareide den skarpeste kniven i skuffen heller. Synes det har vært en veldig kjedelig første omgang. Håper det bedrer seg utover 2. omgangen. Satser på en scoring av Norge nå, før dem kan ro inn dette. Men det skal bli utrolig vanskelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hangeland og Wæhler har også vær ustabile. Carew har absolutt vært er friskt pust. Håper som tidliger nevnt at Elyounoussi og Helstad kommer inn. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Har jo faktisk ikke vært altfor dårlig. Skjønner pokker ikke hva lillebror Riise gjør på banen men.. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Wæhler har til tider blitt litt brukt som rundingsbøye, men har klart seg helt greit. Hangeland har noen farlige vendinger i eget forsvar, som snart Skottene vil ta han på, så hvis det er noe som skal pirkes på i forsvar, så må det være dette. Enig at Elyounoussi bør komme inn. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Derfor håper jeg at Tarik kommer inn for han Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Viasat4 som vanlig i en klasse for seg ang reklame. 3 reklamepauser pr pause, 2x 30 sekunder fra studio... HUFF! Måtte Canal+ få rettighetene til bortekampene NÅ... Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Goddamn! Jeg trodde ikke kampen gikk på Viasat 4, siden jeg sjekket (det viste seg at jeg sjekket Svensk TV4 der det spiltes 1. divisjonsfotball for jenter) Får med meg andre omgang i hvertfall. Hvordan har 1. hvert? Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det værste var at dem sendte reklame rett etter nasjonalsangene. Jeg tror folk innerst inne driter i Posten rett før en fotballkamp. Noen som har testet ut Viast on demand? Selv ser jeg kampen på TV. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Viasat4 som vanlig i en klasse for seg ang reklame. 3 reklamepauser pr pause, 2x 30 sekunder fra studio... HUFF! Måtte Canal+ få rettighetene til bortekampene NÅ... Ja, det irriterer meg som et rent helvete også... Hadde ikke gjort noe om NRK fikk bortekampene, da får flere tilgang til kanalen. Bejing-sendingene deres var det høy klasse over. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 En veldig positiv omgang av Norge. Dette Skottland laget suger, vi bør og skal score ett mål og ta hjem tre poeng etter dette. Hadde aldri trudd skottene var så tannløse hjemme, men det var de altså. Maloney blir putta i lomma av Høiland hver gang, det tok han 2 minutter å finne ut at han hele tiden utfordrer, etter det han han vært ufarlig. Iversen og Carew har vært svært gode sammen, det ligger en Iversen-stikker til Carew og i mål i lufta. Spissparet vårt er av høy internasjonal kvalitet. Wæhler har vært positiv, i mine øyne en mer egnet makker for Hangeland enn Reginiussen. Knudsen har vært solid. Midtbanen har vært bra, med unntak av Bjørn Helge Riise. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvordan har 1. hvert? Norge dominerer faktisk, vi bør vinne dette her, og vi må vel egentlig vinne også så... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Dominerer og dominerer fru blom. Skottland har riktig nok ikke hatt noen store sjangser, men det har egentlig ikke Norge heller. Bare en frisk Carew som skiller lagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå