Sameboe Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nevland fortjener jo heller ingen plass, han er for tiden benkesliter og da hjelper det ikke at det står Fullham i panna på han. Poenget mitt er at Nevland ikke var god nok før han kom til England for Hareide Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nevland hadde en veldig god periode for rundt et år siden eller noe(Om jeg husker rett) og det er da jeg snakker om at han skulle fått mer tillit av Hareide. Situasjonen nå er klart noe annerledes. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er vel noe vi alle har vist. Han spilte 116 kamper for FC Groningen og scorte 53 mål, da fikk han 2 landskamper. I Premier League har han spilt 8 kamper og scoret 2, og er tilbake i landslagstroppen... enda godt at han er uteblitt nå. Men skjønner meg rett og slett ikke på Hareide. Det var en eller annen som nevnte Andre Hanssen her. Har ikke han uttalt at han ikke vil spille for landslaget da? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Når begynner kampen? Sendinga starter kl 15 til 18:30. Rundt kl 16 da kanskje? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Når begynner kampen? Sendinga starter kl 15 til 18:30. Rundt kl 16 da kanskje? Jepp. Sendinga begynner om et minutts tid, mens kampen begynner 16:00. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Vi vinner 1-0. Carew netter på corner etter en drøy halvtime. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Resultat: Skottland 2-1 Norge S: Fletcher, 27 min N: Riise 68 min S: McFadden 89 min Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 ok, B.H.Riise starter er ille i seg selv, men når det blir på venstre kant er det enda verre :O Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har hørt Thor Eggen snakke 10 millioner ganger, men har aldri sett han. I dag så jeg han for første gang! :O Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jon Knudsen har vel nesten ikke hatt noe å gjøre i Stabæk-målet i år, med unntak av den ene kampen der han hadde 4 tabber i en og samme kamp. Merk dere, denne fyren er IKKE bedre enn Jarstein eller Opdal. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jon Knudsen har vel nesten ikke hatt noe å gjøre i Stabæk-målet i år, med unntak av den ene kampen der han hadde 4 tabber i en og samme kamp. Merk dere, denne fyren er IKKE bedre enn Jarstein eller Opdal. Det får vi svar på idag da, så kan vi se åssen det har gått etter kampen. Tviler på at han vil gjøre det noe dårligere enn disse klossmajorene som har stått før. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jon Knudsen har vel nesten ikke hatt noe å gjøre i Stabæk-målet i år, med unntak av den ene kampen der han hadde 4 tabber i en og samme kamp. Merk dere, denne fyren er IKKE bedre enn Jarstein eller Opdal. Det får vi svar på idag da, så kan vi se åssen det har gått etter kampen. Tviler på at han vil gjøre det noe dårligere enn disse klossmajorene som har stått før. Hvor mange åpenbare tabber har Jarstein hatt? Ja, jeg innrømmer at han har hatt noen feilvurderinger i RBK-drakta, men ingen åpenbare tabber, og heller ikke i landslagsdrakta (Syntes ikke at noen av målene i Island-kampen var tabber). Er trist at det satses på en 33-åring. Bare i Norge...bare i Norge... Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Skjønner ikke at Hareide starter med Iversen ved siden av Carew.. Skottland har to duellsterke stoppere som er gode i lufta. Hadde heller sett en rask og bevegelig Huseklepp/Elyounoussi ved siden av lille-john jeg, men. Hareide vet vel hva han gjør. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jon Knudsen har vel nesten ikke hatt noe å gjøre i Stabæk-målet i år, med unntak av den ene kampen der han hadde 4 tabber i en og samme kamp. Merk dere, denne fyren er IKKE bedre enn Jarstein eller Opdal. Men han er digg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Erik Solèr er enig med meg, kan ikke laste Jarstein for 2-2målet mot Island. Hareide er en tragedie som bytter ut Jarstein etter 1 kamp i kvalikken. Gleder meg til den idioten er vekk fra landslaget, det skal feires. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Men om han gjør en avgjørende tabbe i dag, er jeg spent på hvem som står mot Nederland. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jon Knudsen har vel nesten ikke hatt noe å gjøre i Stabæk-målet i år, med unntak av den ene kampen der han hadde 4 tabber i en og samme kamp. Merk dere, denne fyren er IKKE bedre enn Jarstein eller Opdal. Det får vi svar på idag da, så kan vi se åssen det har gått etter kampen. Tviler på at han vil gjøre det noe dårligere enn disse klossmajorene som har stått før. Hvor mange åpenbare tabber har Jarstein hatt? Ja, jeg innrømmer at han har hatt noen feilvurderinger i RBK-drakta, men ingen åpenbare tabber, og heller ikke i landslagsdrakta (Syntes ikke at noen av målene i Island-kampen var tabber). Er trist at det satses på en 33-åring. Bare i Norge...bare i Norge... En av kriteriene for å få stå, bør vel være å prestere på klubblaget. Sist jeg sjekket, så har Jarstein både blitt benket og hatt en del tabber. Da sier det seg selv at en mer habil Knudsen fortjener å stå. I Nederland satses det på en som nærmer seg 40... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Henning Berg er i studio på Sky Sports. Han snakker litt rar engelsk. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jarstein er jo bare en klovn som har spilt dårligere å dårligere siden han kom til Rosenborg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå